IMG_1091.JPG

 

10/2018光顧 聚興家@太子

出名明星店,其門如市,閒日晚餐都分三輪,我選最後一輪,即係八點半,結果都要九點至有位。菜牌只有數頁,選擇少,簽名菜雞同乳鴿都無哂,無咩好揀,另有hidden menu,態度友善的老闆娘講d唔講d,無謂再問 。食材新鮮,味道正常,論環境及食物份量,價錢相對較貴,而且上菜極慢,理由係只得一個師傅,兩個爐頭,一個炒一個炸,見廚房出菜都係兩碟起,老闆亦講句 :要食好嘢就要時間等,每次食完一碟等一輪至食第二碟,食到無哂癮。當日都遇到幾位藝員,明星效應又好,乜都好,總之係熟客來至會更好,仲要記住訂定菜至好,否則好似我咁,炒幾個家常小菜都八舊水埋單。無話啱唔啱,好唔好,願者上釣。

 

花甲蒸蛋 蛋滑花甲鮮,好味。

 

IMG_1093.JPG

 

椒鹽鮮魷 鮮魷食得出係新鮮,炸得金黃香口,不俗

 

IMG_1092.JPG

 

小炒王 一般用韮菜,呢度用蒜心,加分。豬頸肉切成粒狀,更有咬口,不過幾油膩

 

 

 

IMG_1094.JPG

 

 

啫啫芥蘭 醬汁太杰,重口味

 

IMG_1095.JPG

 

豉椒蟶子皇 呢度四隻蟶子皇,好細碟,朋友懷疑有無四隻,我估可能係切開左?反正除非好過份,否則都好難計算,可能大家對蟶子皇的大細睇法不同。但無論大定細,碟蟶子係堅咸囉。

 

IMG_1096.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()