IMG_5831.JPG

 

見到好評頗多,又試下。裝修可愛的小店,食物非常一般,只能講係越式食品,有形無神,味道唔到位,飲品提供不足,要咸檸七無汽水,要啤酒未續酒牌,要炒菠蘿冰話無菠蘿,唯有對住做左兩日的暑期工妹妹笑下,怕嚇走埋佢,餐廳連侍應都無。都係嗰句 : 試過就算。

IMG_6136.JPG

二人套餐食品: 炒芥蘭苗 菜嫩汁惹味,不俗

IMG_5833.JPG

二人套餐食品 小食拼盤五選三,我選牛油雞翼、春卷、魚餅。雞翼香脆,春卷油膩,魚餅的魚肉咬落鬆散,唔得。

IMG_5839.JPG

二人套餐食品 生牛肉河粉。湯夠熱但味道淡,似溝左水,好彩唔口渴,牛肉細細塊無牛味,河粉頗滑。 套餐包兩杯飲品,點左咸檸七梳打(忘記影) 咸檸檬唔夠味。

IMG_5835.JPG

串燒 點四串串燒,指定四款 (牛、雞x2,豬肉腸)見到個造型笑左出來,$484串係咁上下,但賣相真係小家左d,不如改為兩串,每串大串點。肉質乾,配串燒的汁無味,麻麻。

IMG_5834.JPG

咖哩雞配蒜蓉包 咖哩汁似咖哩魚蛋的咖哩汁,大家都食唔慣,好奇怪。雞肉係雞柳,燈籠椒肉厚。蒜蓉包烤得香,但無蒜蓉味。

IMG_5838.JPG

IMG_5837.JPG

馬拉盞炒通菜

IMG_5836.JPG

雞絲湯蒙

IMG_5840.JPG

扎肉湯河 見到在汪洋上飄浮的扎肉,感覺可憐

IMG_5842.JPG

 

我地四人坐的卡位原來要坐六人,我地真係無本事加多兩個人落嚟,係怪大家太肥?定係又要講句 : 貴租惹的禍?

IMG_5841.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()