IMG_1547.JPG

(餐廳有擺花街,行過會以為係小酒館)

6/2018光顧

餐廳中文名有點娘,好似叫西洋名RaRe好聽d。餐廳係地鋪連地牢,行過會以為係一間小酒館,原來餐廳在樓下,感覺似外國小鎮的小餐館。地牢用餐區雖然面積細,但又唔覺太迫夾,佈置温暖舒適,感覺有如去朋友屋企食飯。餐牌唔算豐富,頭盤主菜pasta甜品每樣有三四款選擇,每三個月轉換一次菜式。當晚食左5個菜,款款稱心,食材好,煮得用心,食得出的心機,價錢合理。係個餐包削左d(無影相),再要挑剔的就係侍應對餐單唔熟悉,我點左相似的菜都無提我,不過總體嚟講係不俗的。

 

地面係吧枱位

IMG_1560.JPG

用餐區在樓下,通過窄長樓梯

IMG_1548.JPG

 

IMG_1549.JPG

餐廳只得6張枱,可以容納座二十多人

IMG_2247.JPG

IMG_2248.JPG

 

餐牌菜式有配酒的建議

IMG_1552.JPG

蔬菜沙律  沙津上枱時平平無奇,似套餐附帶的沙律,點知食落又幾好味。附近市場買的新鮮蔬菜,蕃茄仔係醃漬,似蜜餞般甜,配上蜜糖芥辣汁,簡單好味

IMG_1553.JPG

白酒煮清口 嫩滑的藍青口配濃淡適中的白酒汁,食極都唔夠,配埋洋蔥食更鮮甜。

IMG_1554.JPG

海鮮意大利飯 海鮮係帶子同青口 (又係青口),飯粒硬度適中,全個飯最出色係個sauce,濃濃的海鮮味,食得到的鮮魚及龍蝦味,加少少cream,更香滑,成個飯好rich

IMG_1556.JPG

紐西蘭羊扒 嫩滑軟熟,配dry tomato 做成的sauce,不俗。不過墊底的配菜熟得滯,太腍

IMG_1557.JPG

蟹肉濶麵 純粹貪心,其實諗住食埋甜品就剛剛好,但又想試埋pasta。蟹肉生拆,唔係罐頭貨,份量足,可惜個sauce 太濃太甜,蓋過哂蟹肉味。sauce跟意大利飯的差不多,都係海鮮湯底,甜味係來自加入蔬菜熬的湯。

IMG_1558.JPG

芒果千層酥 自家製,皮酥化,吉士香滑,不太甜,芒果香甜,不俗

IMG_1559.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()