IMG_1332.JPG

 

6/2018 光顧

一直都想幫趁,睇相見食物賣相不俗,幾吸引。喺附近想簡食一餐,諗起呢度,無錯係簡單,質素幾好,味道不俗,若唔計價錢的話.......,丼飯份量細,若以價錢計,質素只係普通,即係俗稱的性價比低。等位時門口的侍應黑口黑面咁講左幾次 : 要齊人至入得,其實我都好乖咁等,又無問,唔知點解佢咁講,呢間餐廳唔多啱我,八字不合。

 

朋友點的刺身飯 佢要大吞拿,但唔夠肥美,佢話呢件最多都係中吞拿,加上佢單點,所以碗飯無形中貴左,佢咁點法,我寧願正正經經去鮨店食碗刺身飯好過。

IMG_1337.JPG

豬肉丼

IMG_1339.JPG

A5和牛卷丼 睇見價錢真係唔想點,但食友係咁「鼓勵」我,自己又無用地點左。薄切和牛包住葱,牛肉juicy柔軟,蔥花香,最喜歡係個汁,甜甜地幾好味,就似鐵板燒的薄燒牛肉,不過細細碗要$238再加一,感覺幾肉赤。

IMG_1340.JPG

燒雞翼

IMG_1341.JPG

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()