IMG_9581.JPG

(晨早去到朝市,旅行團未殺到,可以舒服地行,我地走的時候已開始多人)

一早起身就同太后去函館朝市,當年佢跟團,得好少時間行,又迫人。今次我地晨早去,太后可以慢慢逛慢慢影,仲可以烚隻蟹食下,再叫佢食海膽同魷魚,佢話食唔落,點知回程時反問我話人地去魚市場好多刺身食,點解佢無,激到我彈彈下,立即攞番d相出來自辯。

 

之後坐車落仙台,今日無咩做,四圍行下,先同太后去食pancake,食pancake 期間,太后好奇怪地問 :「你又話你次次去旅行都會hea下食下午茶嘅? 點解我地無?」我呆左咁問佢 : 「咁你覺得我地而家做緊咩?」佢好似剛瞓醒咁哦一聲。太后就係咁,總係唔會享受當下,每次都係上次的比今次好,總係懷念上次,神經病,之後呢類情況不斷發生。tea完後四圍逛,由於所有嘢喺太后心目中都係貴,所以佢絕對唔會行百貨公司,就算行都只會不斷吟,叫你唔好買,佢腦海係無「行街」兩個字,只會將「行街」同「買嘢」二字連在一起,為免我會忍唔住怒吼的畫面上youtube,我決定同佢行一間我點買佢都無聲出的地方: 100円店,佢都行得好開心,立即變成大豪客。仲要行足幾間。

 

晚餐去當地人介紹的牛脷店,太后此行重點食品之二(之前食左鰻魚飯)原本最出名的幾間都喺火車站的牛舌通有分店,但我唔甘心食喺日本其他城市都有分店的牛舌店,結果同太后食左當地人介紹,無咁遊客feel的「閣」,大家都好滿意,之後漫步回酒店,hea足一日。

 
 
為搏太后一笑,我扮講價,七情上面,太后笑到碌地
 
IMG_2005.JPG
 
睇來食得幾滿意
 

IMG_1996.JPG

 

太后得知道可以執相之後,都唔介意影相,但大部份都係我要求,不過唔明點解佢會指明要喺間丼店門口影相,真係聖意難測

 

IMG_2004.JPG

 

有圖有真相,我叫過佢食魷魚!

 

IMG_2006.JPG

 

離開函館坐新幹線去先台,要去新函館北斗站至可以轉新幹線

 

IMG_9627.JPG

 

學校活動,成班學生佔幾卡車,幾驚同佢地一卡,肯定嘈死。

 

IMG_9631.JPG

 

太后終於肯買條粟米上車食,我好安慰

 

IMG_2002.JPG

 

我話要影張太后駕到,佢立即擺出一副串樣駕臨仙台,比到戲👍🏻

 

IMG_9645.JPG

 

pancake time

 

IMG_2003.JPG

 

好在日本有一百円店,點買太后都唔會吟

 

IMG_9750.JPG

 

晚餐食左太后好期待的牛脷,佢比4分㗎!輕輕鬆鬆的一天

 

IMG_1901.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()