IMG_8954.JPG

5/2018光顧

對中國的地方小菜都幾有興趣,今次試下峽西菜。餐廳喺渡船街一帶,雖然喺市區邊陲,但其實呢幾條街有好多餐廳。小店地方細細,裝修簡單,食物好有國內風味,以酸辣為主,味道濃,口味重,好此道者應該會喜歡,我就普通,食過見識過就算。未必一定要食小菜,點碗麵都得,豐儉由人,不過地方淺窄,食完就要走了。

 

IMG_8955.JPG

IMG_8956.JPG

 

食香辣菜,最好配啤酒,不過唔喜歡用膠杯

IMG_8890.JPG

湯羊肉餃子 餃皮厚薄適中,饀料飽滿,味道不俗。湯底帶酸,跑大陸線的食友話唔夠酸。

IMG_8891.JPG

麻辣大盤雞 唔似麻辣,似咖哩雞,幸好雞件咬落有肉有咬口,雖然只點小辣,但係對於我都幾辣

IMG_8893.JPG

餅餅麵 呢個麵係全餐最特別的,其實係一條長而濶的粉皮,點菜時係以一條為單位,我地兩個人點左一條,加入大盤雞內,佔上麻辣汁食,幾飽肚,麵條唔算彈牙。無話特別好食,不過幾有趣

IMG_8894.JPG

麵的名字寫法係咁,讀音為「餅」,比你估一百次都估唔到點讀。

IMG_8953.PNG

 

 

炒蓮藕

IMG_8892.JPG

晚飯後去松記食甜品,點個金枝玉露,係楊枝金露變奏版,將椰汁西米底變成馬蹄露底,更清甜,我喜歡

IMG_8897.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()