IMG_8620.JPG

 

4/2018 光顧

 

餐廳雖然位處大街,但人流唔太旺,好易走漏眼。我係平日六點幾到,餐廳無人,但用餐期間見客人陸續來到,大部分已訂位,似乎幾好生意。第一次來係睇戲前快手快腳食碗麵,出品不俗,湯底香濃認真,決定擇日再來認真食晚餐。晚餐點左多款食品,除左咖哩雞之外,其他食物都不俗,值得一試。不過坐位迫夾同無甜品供應,唔好預坐得耐。

 

餐廳細細間,樓面全女班,家庭式經營就對出品及服務都幾緊張。

IMG_8621.JPG

IMG_8622.JPG

飲品點左芒果沙冰、菠蘿沙冰同椰青。沙冰雖然唔太起沙,但飲得出係鮮製,唔係罐頭貨,甜度適中,芒果沙冰食到果肉。椰青清甜。

IMG_8626.JPG

IMG_8627.JPG

IMG_8628.JPG

小食拼盤 賣相靚靚,食物全部熱辣辣,春卷及蒸粉餅饀料充足,蝦餅彈牙,不過牛油雞翼無牛油香

IMG_8629.JPG

蝦頭膏炒高麗菜 味道有點似馬拉盞,充滿咸香

IMG_8630.JPG

香茅燒魚 魚肉清香嫩滑,啖啖都係香茅的清香,好好味

IMG_8631.JPG

軟殼蟹紙米卷 粉絲佔大多數,食唔出軟殼蟹的味道。

IMG_8632.JPG

燒乳豬 外皮酥脆,好香口,肉嫩juicy,好入味,食落有點似咸豬手

 

香茅煮大蜆 蜆肉肥厚鮮甜,用香茅湯浸住,清香撲鼻。係好味的,不過唔知點解令我想到洗潔精味。

IMG_8625.JPG

咖哩雞 雞肉嫩滑,但咖哩味道太濃,似印度咖哩,食完有點口渴。

IMG_8633.JPG

薄餅 薄餅酥軟,熱辣辣,不俗

IMG_8634.JPG

鮮茄蟹肉湯檬 湯底香濃,充滿海鮮味,寫明係自家手拆蟹肉,但除左第一口食到之外,之後都唔覺,不過都好足料,肉丸彈牙,蝦新鮮,好味。

IMG_8624.JPG

生牛肉河 湯底清甜夠熱,牛肉滑,河粉有點厚,味道可以,但唔突出。

IMG_8623.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()