IMG_7703.JPG

4/2018光顧

foodie友推介的餐廳,唔好問我餐廳名點讀,又一間日本過江龍,不過今次係法國菜。set lunch omakase (呢期好興omakase , 好似間間同日本有關的餐廳都要有omakase 至得咁) 分三道菜,五道菜同七道菜,我選五道菜。食物、環境、招呼都唔錯,食物精緻,食多兩個包都夠飽,望住個海,舒舒服服食個lunch,感覺良好。食材以時令食物為主軸,可能轉季再來,希望唔會似Epure 咁走哂樣。

唯一希望改善的係想要個menu,要知道法蘭西菜幾複雜,好多唔同材料、醬汁放埋一齊,有時d細節嘢真係食唔出,雖然侍應好好,好比心機慢慢講,但我記性差,有得睇會更加好。

 

餐廳喺海運新翼,幾層都係餐廳,食view多過食飯

IMG_7239.JPG

 

IMG_7242.JPG

地方細細,得6張枱,另有獨立房,落地玻璃全海景,非常開揚

IMG_7241.JPG

餐具精緻

IMG_7245.JPG

海鹽牛油,coconut soy cream,椰香中帶點點甜,喜歡。

IMG_7246.JPG

麵包有三款,墨汁包,法包同brioche

IMG_7247.JPG

生大食積的我梗係三款要哂,墨魚汁包有食得到的墨魚汁香,通常好多都係得隻色。兩個包暖暖地,配海鹽牛油食,好味。另外的brioche ,外皮酥化,內𥚃軟綿綿同充滿牛油香,配上用豆奶同椰汁做成的paste,食到唔停口。上枱時每人半個,我要再encore

IMG_7248.JPG

開胃小點有三款,分別係日本豆沙律、阿支竹凍配魚子醬及海膽配火腿做成的果凍啫喱,三款味道由淡至濃,好refreshing 賣相精緻

IMG_7249.JPG

開胃小點上菜時有個小玩意,侍應會叫客人自行將裝住小點的小杯插在碟上的窿窿內,帶點玩味,但我就覺得無需要

IMG_7251.JPG

前菜係煮大蜆,凍食,一半配辣汁,一半配醋汁。大蜆肉厚豐腴,但欠缺鮮味。

IMG_7250.JPG

春筍配櫻花蝦 春筍爽甜多汁,櫻花蝦烤出香味,與春筍配合,整個菜清甜香口

IMG_7252.JPG

太刀魚意大利飯 太刀魚有點似牙帶魚,肉厚結實,魚皮香,魚肉juicy。配上八爪魚天婦羅,意大利飯帶點辣,好豐富的口感

IMG_7253.JPG

IMG_7254.JPG

朱古力漿蛋糕 雖然水準不俗,外皮烤得香,朱古力漿濃郁,但感覺就有點例牌

IMG_7256.JPG

套餐包括咖啡或茶,茶有8款揀,朋友點玉露,我照例係咖啡。咖啡係用capsule 咖啡機出,無話特別好飲

IMG_7255.JPG

IMG_7257.JPG

petit four 見到兩舊小不點放在碟上,睇到笑左出來,感覺有點反高潮,其實係咪可以加多點心思?

 

IMG_7258.JPG

IMG_7261.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()