IMG_4962.JPG

 

(餐廳在商厦內,整幢大厦都係出名食店)

 

好友尖咀C食過後讚不俗,又跟住試。法蘭西餐廳,午市套餐分三種價錢,窮風流的我選中間價錢的套餐。套餐有一款開胃菜,三款前菜、兩款主菜,一款清味蕾雪芭,一款甜品。酒水方面,包一杯香檳,一杯咖啡,水可以添飲,咁就有數為,因為曾經試過飲水都飲左幾百蚊。菜式精緻,唔知係咪因為春天關係,菜色用左好多綠色,食落清新輕盈,味道不俗,餐廳氣氛輕鬆,服務好好,侍應好友善,好多材料都主動用iphone揾相比我睇,介紹食材,整體雖然無驚喜,但食得舒適。不過日本冬日的室內暖氣我始終唔習慣,兩小時的午餐愈食愈焗,有點影響食慾。

 

資訊 :

Esquisse

地址 東京都中央区銀座5丁目4-6ロイヤルクリスタル銀座9F

 

大堂簡單高貴

IMG_4961.JPG

以一間法國餐廳來講,室內裝修似乎有點簡單,不過採光度充足

IMG_4934.JPG

我的英文差,再加上日語口音的英文,實在聽得吃力,我乾脆請侍應比個餐單我自己睇好了。

IMG_4938.JPG

餐具同裝修一樣高雅簡潔,香檳我唔知係咩,飲落就係香檳囉。

IMG_4930.JPG

先來開胃菜 內有毛蟹、椰菜花,配上辣根泡泡,底下的係熱情果凍,味道同造型同樣清新。

IMG_4932.JPG

 

小小的法棍麵包好吸引,香脆內軟,帶空氣感,配上海鹽同香滑奶油,駕駛員食唔停口

IMG_4937.JPG

頭盤 mushroom mouse 配帶子 mouse 菌味極濃,帶子鮮甜,又一清新口味菜色

IMG_4935.JPG

 

IMG_4936.JPG

頭盤 蚌肉及蔬菜沙律。擺碟成個小花園咁,好靚。侍應介紹面頭係一種日本蔬菜做的天婦羅,帶點苦味。

IMG_4940.JPG

 

IMG_4942.JPG

又一款麵包

IMG_4941.JPG

IMG_4948.JPG

頭盤 日本蔬菜葉一瓣瓣砌成一朵花,瓣與瓣之間釀入醬料,造型靚,又係清清地的一個頭盤。

IMG_4945.JPG

 

IMG_4946.JPG

IMG_4947.JPG

主菜 烤䱽魚 我最喜歡的魚類之一,表皮香,要知道䱽魚皮薄,火喉真係控制得好好,魚肉厚身,結實得來又滑,唔錯。配豆泥,又係綠色。

IMG_4950.JPG

主菜 慢煮鴿肉,鴿肉上枱時感覺非常生,我已經感冒,驚食完有埋禽流感,一開始有點抗拒。其實入口係出奇地嫩滑。

IMG_4952.JPG

清味蕾雪芭

IMG_4954.JPG

甜品 以朱古力及咖啡味為主,雖然擺碟唔夠fancy,但每款少少,可以一次過食好多款甜品,味道都好好。

IMG_4957.JPG

咖啡及petit four  線條簡潔精緻的咖啡杯及配件,咖啡香濃,petit four 之中最深印象係cannelé。從前食過的大多數就如普通蛋糕,而且好甜,一向興趣不大。但呢個外皮香脆,內裡帶點濕潤,好柔軟,而且唔太甜,終於領略到呢款經典法國小蛋糕的特色。

IMG_4959.JPG

離開時餐廳送上小小記念品,內裡係幾款甜點。其中的cannelé隔左兩日食都仍然美味。餐廳Esquisse另有一間甜品cafe Esquisse CINq ,就喺隔兩條街的TOKYO GINZA PLAZA 內,下次要去試下。

 

IMG_4960.JPG

 

IMG_5003.JPG

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()