IMG_2356.JPG

 

1/2018光顧

能夠吸引我短時間內再光顧的餐廳,除左水準不俗之外,最最最重要係 : 有!COUPON! 真係橋唔怕舊,最緊要受。今次再來,點不同菜式。不過比我揀,下次會去番mustard,呢間係坐得舒服,但始終貴d,菜色又精緻d,還是喜歡mustard 的平實。

 

之前食後感 👇🏼

 

TIPSY 

https://www.facebook.com/foodiearoundtheworld/posts/864587847036159

 

Mustard

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/344008639-mustard%40大坑京街

 

camembert cheese 小食,個樣似中式點心的海鮮角,外脆內軟。

IMG_2357.JPG

 

蘑菇tart 少爺仔自己睇餐牌自己點,薯仔大蘑菇下有一層cheese,睇餐牌時我以為係焗啡菇,點知上枱時至知係tart,我同少爺仔話原來係tart,幾得意,佢有點錯愕地答我 : 個餐牌咪寫左囉!嗰一剎那我真係老懷安慰

IMG_2358.JPG

 

白酒煮蜆 蜆肉瘦左d,都係惹味,但mustard 煮的更好食,因為汁多,有埋煙肉,好香

IMG_2359.JPG

 

烤鴨胸 外皮香,肉嫩juicy,咸左少少。薯蓉好滑

IMG_2360.JPG

 

黑毛豬 呢個我有點意見,實在太肥,好滯。最好食係條骨。之後朋友來都係點呢個,結果又係認為太肥。

 

IMG_2361.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()