IMG_2139.JPG

1/2018光顧

一間精緻的咖啡店,年青老闆有理想,有態度,在小空間發展夢想。餐廳呈長條形,頭尾均有出口,似一條走廊,室內有好多精緻擺設,老闆喜歡收集舊物,尤其係瓷杯,開店後將珍藏放在店內裝飾,餐廳的其中一個特色係用中式茶杯來載咖啡,中西合璧,頗有玩味。小店亦係社區的聚腳點,推廣社區活動,舊區文化。

話說我光顧時只有我及另一位客人,我得到店員許可就開始影相,之後再有客人來我就停手。不過見到再來的客人就不斷狂影,因為地方淺窄,有時甚至影響到其他客人,到我突然想起要影玻璃杯時,被店主拒絕,我當然停手,之後就見佢勸止客人影相。到客人走左之後,店主就主動叫我影玻璃杯,傾談之下至知原來店內實在太多人影相,尤其週末,佢又唔想得失客人,搞到自己有點壓力,所以我都要提醒自己要注意一下,唔好影響別人。

 

店名寫在紅紙上,似捧春,幾有玩味
 
IMG_2140.JPG
 
IMG_2143.JPG
 
店面窄長,空間不多
 
IMG_2142.JPG
 
坐位主要集中在店的頭尾部份
 
IMG_2141.JPG
 
上次經過後巷位有放枱櫈,今日可能太早,未開
 
IMG_2144.JPG
 
IMG_2145.JPG
 
食物擺碟有心機,食材不俗,呢類輕食都係砌出來,食材好就好食。
 
IMG_2147.JPG
 
店主用多年收藏的瓷杯裝咖啡,中式瓷杯配西式飲品,幾有趣,不過佢話已經打爛左好多隻,我都戥佢肉赤
 
IMG_2146.JPG
 
好喜歡店內的氛圍,擺設豐富得來唔雜亂,又有玩味
 
IMG_2148.JPG
 
IMG_2149.JPG
 
IMG_2150.JPG
 
IMG_2151.JPG
 
IMG_2152.JPG
 
週末限時90分鐘,對於咖啡店來講係有點兒那個,但店主話成本問題,無奈的決定,(又是租金惹的禍) ,不過寫得清清楚楚,明買明賣,唔喜歡就唔好幫襯囉。不過若果唔太繁忙,店主係唔會叫你走的,我週六都坐左兩個幾鐘。
 
IMG_2154.JPG
 
同好多文青咖啡店一樣,提倡多點看看身邊事,身邊人,睇下書,咪掛住打手機
 
IMG_2155.JPG
 
好彩我有帶道具
 
IMG_2153.JPG
 
外賣紙杯都好靚,不過外賣只有黑色,想要其他顏色就要錢買
 
IMG_2157.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()