IMG_9487.JPG

11/2017光顧

貴價小食店,菜式係墨西哥加日式fusion ,每道菜都小巧精緻,材料新鮮,配搭有新意,味道複雜,醒胃刺激。餐廳不設訂座,要人齊至可以入座,侍應態度友善,但手快腳快,有點好似想催你埋單的感覺,味道係好,但值唔值得就見人見智,喜歡新鮮感的不妨一試。

 

餐牌只簡單地寫出每道菜色的主要食材,用料,味道估唔到,要入口至知。

 

IMG_9473.JPG

 

飲品真係有點伏,每人點左杯highball,成舊水一杯,成杯果汁咁,飲杯啤酒好過。

 

IMG_9475.JPG

 

薄餅小食分TACOS TOSTADAS,分別係個皮軟同脆,TACOS小食我地分別點左炸雞,炸魚同牛脷。一口一個,配料係醃菜,配上墨西哥辣椒或香料做成的醬汁,味道好豐富

 

IMG_9476.JPG

 

IMG_9477.JPG

 

IMG_9478.JPG

 

牛油果醬好味

 

IMG_9479.JPG

 

TOSTADAS 選左海膽帆立貝同牛油果龍蝦肉兩款。材料新鮮,都係配搭醬汁及醃菜,將新鮮材料的味道變得更複雜,但又唔會蓋過食物的鮮味,唔錯

 

IMG_9480.JPG

 

IMG_9482.JPG

 

南美菜色好興呢隻酸汁白身魚刺身。配料好多,有薄青瓜片、醃菠蘿、紫蘇、放埋一堆,加個酸汁 ,成碟蒸水蛋咁,但又幾好食喎。

 

IMG_9481.JPG

 

西班牙腸煮蜆 蜆新鮮嫩滑,加入充滿油香的西班牙腸,用辣汁煮,食到唔停口

 

IMG_9483.JPG

 

羊肉捲 羊味羶,醬汁濃,重口味菜式,味道濃而不膩,good。食完都飽

 

IMG_9484.JPG

 

餐廳在小街街角

 

IMG_9486.JPG

 

顧客同侍應都係鬼多過人

 

IMG_9488.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()