IMG_7138.JPG

(門面真係好有國內feel)

10/2017光顧

門口好有霸氣地掛個牌寫住「天下第一餃」,信心滿瀉,裝修亦有國產feel,整潔工整,一d都唔似餃子店。餐牌有多款餃子選擇,揀放湯同煎餃都得,最出名的松露餃我就無試,平平實實食d平民嘢就算。湯底用粉葛湯,清淡無油,湯餃皮薄饀靚,煎餃唔會油淋淋,走在成豬之路的我,一條友食左碗湯餃再加碟煎餃,真係立即變豬亦得,得左!

 

睇醬料陣容已覺認真,除左醋同醬油,仲有青瓜、麻辣、芝麻同香辣四款醬,我樣樣試下,幾有新意。

IMG_7132.JPG

湯底係狀元九鼎湯,即係粉葛湯,味道清淡,無油唔口渴,感覺健康

IMG_7134.JPG

粟米餃同雲耳椰菜餃 睇相都見到皮薄,饀料豐富,切得夠碎又有肉汁

IMG_7133.JPG

食完湯餃唔夠飽,見到有煎芝士餃,受芝士召喚,忍唔住又點,芝士半溶,好惹味,基本上係一個「漏」字,食完滿足哂,仲有d滯。

IMG_7135.JPG

IMG_7136.JPG

好耐無見過醃沙葛,以前好鐘意喺永華麵家食

IMG_7137.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()