IMG_7126.JPG

 

(外賣店,我就企喺右手邊個角落食,老闆攞開個煲就成為飯枱)

 

10/2017光顧

荃灣明星小食店之一,出名餃子,不過無堂食,真係幾呢hea,我又唔鐘意食外賣,所以一直無試。今晚喺附近,諗住買完快快回家食,點知老闆誠意邀請即場食,話咁至係最好食,仲即時清開鋪面一角比我,我受佢感動,就同食友企喺檔口開餐。餃子係自家制,餃皮自己搓,饀料多菜少肉,菜係白菜椰菜韮菜混合,豬肉以瘦肉為主,近乎無油,同中式有肉汁的餃子唔同,點解我可以咁清楚?因為喺我等食到食緊期間,老闆不停地講左起碼10次。小店誠意可加,味道唔錯,但餃子無油太健康,唔係我杯茶。不過湯底確實唔錯,自家煲的健康飲品都幾足料。

 

雞湯底餃子烏冬 餃子饀料充足,蔬菜切得好碎,不過老闆最自豪的健康無汁饀料我就普通,太乾,就算老闆話加左秘制汁來撈饀我都唔覺,我都係喜歡唔健康的肥豬肉汁。可幸餃皮薄得來有咬口,湯餃更能突出味道。

 

IMG_7122.JPG

 

湯餃我選清雞湯底,老闆話煲左3日,又確係雞肉都散哂,湯底香濃,一滴油都無,唔錯。

 

IMG_7123.JPG

 

煎餃四國魚湯烏冬 對於煎餃子我一向普通,餃子王將的半煎煮就列外。煎餃的餃皮已經乾,再配埋無肉汁的餃子,乾上加乾,不過點汁食都問題不大,個辣醬唔錯。

 

IMG_7124.JPG

 

四國魚湯即係鰹魚湯 老闆認為凍食更能突出鮮味。 湯底味道清甜濃郁,不過食完有點口渴。小店唔係賣米線,係賣烏冬,仲係759隻韓國烏冬,正👍🏻

 

IMG_7125.JPG

 

老闆對自己的出品好自豪,好有信心

 

IMG_7127.JPG

 

仲有健康飲品

 

IMG_7128.JPG

 

飲落都幾濃,幾足料,唔太甜,好過自己煲

 

IMG_7129.JPG

 

有生水餃,可以買回家煮

 

IMG_7130.JPG

 

小巷仲有幾間小鋪,都係年青人主理,行過就支持下吖

 

IMG_7131.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()