close

IMG_6524.JPG

離開藥研温泉,又要趕車往大間町。大間町以吞拿出名,每年捕獲不少吞拿,來大間町只有一個目的,就係食著名的大間町黑鮪魚,原本打算去出名的浜壽司,可惜去到大間町已經兩點半,壽司店關三點,無謂阻人收工,所以直接去大間崎。印象中有間海峽莊民宿好出名,一見到入面座滿人就立即衝入去,因為三點鐘午市就完結 (其實附近重有幾間餐廳選擇)。飽餐一頓之後,喺呢個本州最北部,影相留念後就離開,大間崎彼岸就係北海道函館市 。可惜是日天氣欠佳,睇唔到對岸。

從大間崎離開時天已開始黑,唯有放棄去尻屋崎。五點左右天已全黑,而且偏遠地方無路燈,駕駛員幾辛苦。加上呢兩日颱風迫近,大風大雨,好不容易至到達八户,去酒店放低行李已經八點幾。立即到附近屋台晚餐,見到其中一間賣燒魚的幾有趣,就入內光顧。當時店內已有4位日本客,佢地非常友善,同我地傾偈又送我地小食,雖然雞同鴨講,但大家用手機又寫又google,居然可以溝通到。原來幾位係來自北海道的漁民,到八户做生意,最好笑是我地想禮尚往來,請佢食燒魚,佢地立即耍手擰頭,話自己係漁民,已經每日食魚食到夠,笑死我🤣🤣🤣 今餐能夠喺地道餐廳同當地人有講有笑,感覺日常,愉快的晚餐。

 

先醫肚,咁晏都點到個限量20份的黑鮪魚丼,其實我對吞拿唔係咁大興趣,但一場來到下北半島無理由唔去大間,一塲去到大間又無理由唔食黑鮪魚。可能因為係一般食堂,呢餐我食唔到入口即溶的拖羅,但質素都好好,不過能夠以咁平的價錢食到不俗的質素,好抵。

IMG_6525.JPG

門口賣的燒魚頭都好吸引,要邊個位就指,即指即切,可惜最靚的魚鮫已經賣光,但魚肉都充滿油香

IMG_6526.JPG

IMG_6527.JPG

莫非剛剛個頭就係呢條132kg?

IMG_6528.JPG

門口的石雕係米奇

IMG_6529.JPG

喂,好貓唔欄路喎

IMG_6530.JPG

再去影幾張到此一遊相

IMG_6531.JPG

IMG_6532.JPG

游過去吖,對面就係北海道了,聽講好近

IMG_6533.JPG

諗住一腳伸駕駛員過去,可惜功力未夠

IMG_6534.JPG

離開大間崎往八户,沿海而行,大風大浪

IMG_6535.JPG

IMG_6536.JPG

IMG_6537.JPG

若果天氣好,我想我會行落去

IMG_6538.JPG

但今日,若你行落去,結果會係......被水淹

IMG_6539.JPG

又出現GPS google差一倍時間的指示,我當然信G神,但佢專帶我行小路,若果唔係喺日本,呢d環境我會幾心慌

IMG_6540.JPG

行左咁耐都只係行得一半

IMG_6541.JPG

去到酒店睇新聞,見到其他地方受颱風影響得都幾嚴重下,我地算好彩

IMG_6542.JPG

落雨都要食飯

IMG_6543.JPG

呢類橫丁好多地方都有,但我未試過坐入去食,今次係第一次

IMG_6544.JPG

選左呢間,因為得呢間有位。

IMG_6545.JPG

完全無睇餐牌,見到就指

IMG_6546.JPG

漁夫先生食的海菠蘿,其實喺韓國已見過,但無試過。初初佢見我眼望望,笑笑口話係地道食物,我唔會鐘意食,後來又忍唔住遞比我試,一個充滿海水味又押押地的食物,唔太難接受,(點都唔會難頂得過魔鬼魚)不過試一次就夠。

IMG_6547.JPG

最後大家合照留念

IMG_6548.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()