IMG_2346.JPG

 

9/2017 光顧

店名Soulmate,店主係一對夫婦,熱愛煮食,互相交流,兩人開的小店,改得呢個名,感情一定非常深厚,令人羨慕。中文名都好有趣,直譯諧音叫蘇眉,只睇店名都知兩人好有心思。心思除左用喺店名上,仲放於廚藝中,餐牌每月更新,不時不食,創意隨靈感發揮,呢間小店的經營模式相信係好多廚師的夢想。當晚點的幾道菜味道都唔錯,煮得好有心機,上菜時侍應從用料到煮法都詳細介紹,唔知以為佢識煮。店內有好多隱藏的菜色,你可以自己問老闆。一間由廚師到員工都對食物充滿熱情的餐廳,食物都唔會差得去邊,就只待你每次去發掘驚喜。

 

海鮮周打湯 海鮮以貝類為主,配洋蔥加入少許白酒,湯頭鮮甜,再放上一塊煙燻黑線雪魚,增加味道的層次感

 

IMG_2339.JPG

 

IMG_2338.JPG

 

粟米凍湯 湯底用新鮮粟米打成茸再隔渣,質感幼滑,配上香脆parma ham ,味道簡單直接

 

IMG_2340.JPG

 

慢煮南非鮑配蜆肉咖哩汁 南非飽柔軟,淡淡的咖喱汁內有蜆肉及青蘋味碎,配鮑魚食,一啖咬落有不同口感加不同口味混合,但又無衝突,配搭有心思。

 

IMG_2342.JPG

 

皇帝蟹意大利飯 意大利飯口感剛好,軟硬適中,加入露笋泥及蟹肉,口味清新,連一向討厭意大利飯的太后都肯食,用行動投一票。

IMG_2341.JPG

 

香煎慢煮脆豬腩 豬皮香脆,腩肉入味,配上淡口的蒜頭椰菜花泥,平衡豬腩肉的濃味。上枱時介紹話用左好多工序,侍應講左好多,我都無心機聽。侍應每一度菜都好熱情地由配料到煮法詳細解説一次,但去到後來我真係有點吃不消。實在too much

 

IMG_2343.JPG

 

慢廚羊肩 羊肩已挑走哂d筋,外皮烤得香,內裡鬆軟,水準之作

 

IMG_2344.JPG

 

甜品名我忘記了,大概係朱古力mouse 配甜橙皮。mouse 朱古力味濃而不膩,好滑身,橙皮香,一甜一苦,好配合。

 

IMG_2345.JPG

 

餐廳裝修以藍白色為主,似希臘小白屋

 

IMG_2347.JPG

IMG_2348.JPG

 

牆上一角貼滿二人的照片,好温馨

 

IMG_2349.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()