IMG_2337.JPG

(裝修幾靚。咪以為少人,我排左埋去,再轉個頭已幾排幾個彎,好誇張)

 

9/2017光顧

名牌越南牛肉河店,剛開業的時候,去過觀塘店兩次都話湯頭賣哂,反正對大集團引入的店鋪興趣不大,無打算再去。某日見九龍灣新店只有三個人排隊,又試下。味精重,一碗普通牛肉河,無期望就無失望,試過就算,若有好奇心,經過又唔使排隊之下都可以試下。

 

賣相不俗

 

IMG_2332.JPG

 

錦麗綜合粉(生、熟牛肉加牛丸),河粉一上枱,見到個湯成層油浮面已皺眉頭,湯底太甜,似係牛骨加味精熬出來的味道,食完好口渴,生牛肉鞋而無味,熟牛肉係牛腩,牛丸膻味重有咬口,兩者者唔錯,河粉唔算薄滑,一碗普通牛肉河。純粹賣名氣

 

IMG_2333.JPG

 

配料用杯上

 

IMG_2334.JPG

 

有教你品嚐正宗的牛肉河方法

 

IMG_2336.JPG

 

春卷炸得香,內裡有芋頭,好傳統的做法,但實在太重五香粉味,好咸,食完覺得條脷麻左。

 

IMG_2335.JPG

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()