IMG_2098.JPG

 

8/2017 光顧

跑馬地係一個富貴得來又低調的小區,無倒模豪宅,呢度唔似中環銅鑼灣,區外客唔多,但居然養得到好多高質素的餐廳及店鋪,可以想像區內居民消費能力極高。今晚來食意大利菜,餐廳氣氛輕鬆,好好生意,平日都滿座,味道唔錯,甜品尤其出色,價錢唔平但份量合理,要知道今時今日好多貴價餐廳份量似餵雀。侍應友善,知我唔識字,好有耐性地解釋餐牌每道菜。我地幾個人share 頭盤,每人一個pasta同甜品,已經無位置再食main course 了。

(由於菜色名字太長,以下所有菜色都係無菜名,只用我自己的文字寫出)

 

開支白酒,侍應介紹,味道頗甜,少少dry,易入口。侍應話係隔壁同集團的酒鋪賣,價錢係餐牌的7折,我唔識,只見價錢負擔得起就開,埋單時支酒係分單,開公數的人要留意了。

 

IMG_2281.JPG

 

IMG_2284.JPG

 

amuse bouche 蕃茄凍湯加cream cheese,少少酸,幾開胃

 

IMG_2282.JPG

 

點左三個頭盤些牙食

burrata cheese burrata cheese 其實無咩味,但我喜歡佢柔軟的質感,配合濃香橄欖油,新鮮番茄及蔬菜,以鯷魚吊味,好有層次感。

 

IMG_2087.JPG

 

八爪魚配亜枝竹及菠菜苗 每次餐牌有就點,呢間用的八爪魚比其他餐廳的大,咬落啖啖肉,更滿足

 

IMG_2088.JPG

 

beef carpaccio 材料新鮮就好食

 

IMG_2089.JPG

 

生蠔Gillardeau No.2. 可能未到季,唔夠肥美

 

IMG_2090.JPG

 

海膽意大利飯 大家都被呢個簽名菜吸引,要知道香港人幾鍾意食海膽至得。飯內有新鮮wasabi同蝦夷蔥,但濃濃的海膽味已蓋過所有味道,飯粒有咬口但唔硬,味道好,份量足,滿意。

 

IMG_2091.JPG

 

busiate trapanesi  配蠔肉、番茄乾、松子及葡萄乾 配搭好有家鄉風味,busiate trapanesi 係電話線樣的pasta ,好有咬口,good

 

IMG_2092.JPG

 

甜品時間,侍應介紹得好吸引,結果點左4款。

先講其間限定桃製甜品 主角係西西里島出產的白桃,比起食開甜度高的日本桃,西西里桃較清甜。分三種做法 : 紅酒浸、sorbetjelly jelly 入面又有custard ,不同做法帶出不同味道,紅酒味濃、sorbet清新 jelly 愛甜,真係一桃幾味。

 

IMG_2093.JPG

 

IMG_2292.JPG

 

Tiramisu食意大利菜必點。呢度特別在除左一杯滑溜的tiramisu 以外再加杯用expresso咖啡打出來的coffee ice。coffee ice 打成碎冰,每一啖都係濃濃的咖啡味,夾埋滑溜的tiramisu ,好味又有新鮮感。

IMG_2094.JPG

 

Almond Granite 用杏仁製成軟綿綿的冰,配上雜果碎,色彩繽紛,杏仁味重,喜歡杏仁的一定愛上。

 

IMG_2295.JPG

 

white chocolate semifreddo 白朱古力太甜,唔係我杯茶,不過賣相幾靚

 

IMG_2096.JPG

 

Petit four brownie cookie都好香,配咖啡一流,可惜太飽飲唔落

 

IMG_2097.JPG

 

小店只有十張枱左右,設計簡潔高雅,枱與枱之間的距離剛好,氣氛cozy

 

IMG_2298.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()