IMG_0994.JPG

 

今日揸番車上Brisbane , 老爺晨早起身打霧水兼釣魚,連埋昨晚放喺水入面的蟹籠,兩者皆無收穫,海鮮早餐無望,只好去附近cafe食早餐。款款大大份又好味,午餐都慳番。揸個零鐘車去Lone Pine Koala Sanctuary,嚟到澳洲一定要同樹熊袋鼠打個招呼。動物園開左好多年,設施簡單,地方大,分好幾個區域,若果要行哂都要大半日,我地只參觀左自己有興趣的部份。首先當然係要抱樹熊,可惜原來要先買飛,我地無買,只能企喺樹熊隔離影相,不過都好開心。園內的樹熊好生猛,同其他動物園內只會瞓覺的樹熊唔同,佢地在樹上行來行去,仲會跳!之後去餵袋鼠,睇埋tasmania devil,幾種澳洲獨有的動物就走,可惜見唔到wombat😖

 

蟹籠無蟹,兩條小魚都放生了

 

IMG_0991.JPG

美味cafe 早餐

 

IMG_0990.JPG

Lone Pine Koala Sanctuary

 

IMG_0992.JPG

睇蝙蝠

 

IMG_0993.JPG

生猛的樹熊好可愛

 

IMG_0995.JPG

 

樹熊森林,可以去cafe買食物後坐低用餐,兩邊的樹放滿樹熊,圍住你食飯

 

IMG_0996.JPG

IMG_0997.JPG

 

園內設施與時並進,有wifi又有叉電區,全塲最好的設施😆😆

 

IMG_0998.JPG

 

開心餵袋鼠時間,袋鼠在指定區域,一個小山坡上四圍行,可以買飼料餵食

 

IMG_0999.JPG

 

袋鼠好大隻㗎

 

IMG_1001.JPG

 

三位少爺好開心

 

IMG_1002.JPG

 

有人驚驚地喎

 

IMG_1003.JPG

 

小肥羊

 

IMG_1004.JPG

 

Tasmania devil

 

IMG_1005.JPG

 

仲有户外電影睇

 

IMG_1007.JPG

IMG_1006.JPG

離開Lone Pine 後就去兒童公園。今次旅行其中一個目標係要去免費的公園,因為香港公園的攀爬設施每個公園都一式一樣,沉悶又欠挑戰性,見外國的好玩得多,加上今次同小朋友一齊來,玩的時候無咁突兀,(係,其實我係大細路,係我想玩,小朋友只係我的掩飾)。Splash'n'play water park係新落成住宅附近的公園,有一個兩層樓高的攀爬設施,又有吊索、沙池,噴泉玩水,地方乾淨,有小食亭,一個社區內免費的公園,我覺得好玩過主題樂園。

Splash'n'play water park。兩層樓高,咁至叫攀爬,咪睇個架咁高,其實好安全,所有架空通道都有網圍住哂,可以喺咁高的地方行來行去,再從旋轉滑梯或長滑梯滑落嚟,小朋友都覺得好刺激,由初初要陪住上去,到之後自己放膽爬上去,過程好有意思

IMG_1008.JPG

 

架空通道包住晒,好安全,大人細路都玩得好開心

 

IMG_1011.JPG

 

小型攀爬架,對小朋友們已無吸引力了

 

IMG_1009.JPG

 

噴水地帶,天氣凍無得玩

 


IMG_1010.JPG

 

晚餐清清地煮個通粉,小朋友又入去房間的兒童樂園繼續玩。

 

是日小趣事 :

小朋友去到動物園,每人可以選擇一個玩具,小老闆居然選左我最害怕的膠蛇😱我係對任何蛇類形象都存在極大恐懼,包括影像圖片,不論真假。當我知道小老闆買左呢樣玩具,已經千叮萬囑,義正辭嚴咁同佢講呢樣物件絕對唔可以喺我面前出現,否則我會好驚!小老闆呆呆地點頭後,之後幾日都無再提,一直相安無事。直到有一日,我問准小老闆,想喺佢個袋揾d嘢,佢即時好緊張地叫停我 : 「港傭,袋入面有條蛇!」嗰一剎那,我好感動,除左係因為小老闆提醒我令我免受驚嚇,最重要係佢有心記得我所講的話,估唔到平日較頑皮的小老闆係咁細心,真係窩心😍

 

Information : 

Lone Pine Koala Sanctuary

Splash'n'play water park@South Ripley 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()