IMG_9729.JPG

 

5/2017光顧

之前食過午餐,覺得不俗,再來試晚餐。點左一個Pasta 一個risotto,菜式有新意,食得開心。不過碟頭都幾細,屬於餓你唔死飽你唔親類別,我當晚唔太肚餓,點埋個甜品就啱啱好。喜歡餐廳的pasta選擇,頗有創意,價錢合理。

 

之前食後感 👇🏼

http://hearoom.pixnet.net/blog/post/339481076-si-simply-italian%40荔枝角

 

麵包上枱時得兩塊,好似好小家咁普通。

IMG_9722.JPG

牛仔骨髓番紅花意大利飯 賣相幾突出,骨髓中間的啫喱可以挖出來伴飯食,牛味香濃,配上一塊pamersan cheese,同淡淡的意大利飯加起來一齊食,好配合

IMG_9725.JPG

 

IMG_9723.JPG

意大利咸鱈魚釀粗管麵配茄子醬  咸鱈魚似馬介休魚蓉,釀入粗管才麵,加上少少魚子,茄子將淡淡的,口感幾特別,味道唔錯。呢個菜對於我勝在有新意,pasta 有好多變化,不過香港餐廳提供的比較大路,要多點心思的就收二三百蚊碟,難得呢度百零蚊碟就有不同pasta 設計的菜色,幾開心。

IMG_9724.JPG

 

 

Tiramisu 感覺好家常,cream 好軟,味道唔太濃,上次lunch set 甜品任食,我食左好多

IMG_9726.JPG

 

晚上可以當pub ,三五知己飲番杯,吹吹水

IMG_9730.JPG

 

IMG_9731.JPG

 

IMG_9727.JPG

IMG_9728.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()