IMG_5942.JPG

(餐廳在黑門市場內的樓上鋪,晚上市場關門後都幾靜。喺隻蟹附近,好易認。)

 

我個人口多多,食飯時會問廚師介紹餐廳,因為覺得佢地會去食的都應該唔差。呢間餐廳就係去旅行前遇到的日本廚師介紹。我見識少,從來覺得炸串只係厚厚的炸醬包住一舊肉或蔬菜,再浸落一壺杰撻撻的醬汁內,好重口味,所以興趣不大。但廚師先生大推,諗住試兩串就走。食完呢餐之後,印象完全改變,餐廳唔係傳統炸串餐廳,款式有創意,食物新鮮,食材配搭有心思,海鮮肥美鮮甜。(食材按時令配搭)

 

註 :等位時偷望到大房內廚師分幾輪每枱派同樣的炸串,覺得好奇怪,坐落至知原來係無餐牌,廚師發辦形式 ,(近年愈來愈懶點菜,最喜歡套餐、廚師發辦。又或者一見精選、期間限定、推介等字眼就點,無前途)套餐總共有20串,若你覺得夠可以隨時叫停,按串數計,可惜被之前的下午茶頂住,結果食左12串就停,否則一定食足20串,滿意的一餐,只怪自己個胃太不爭氣。不過都唔知點計數,只知照單比錢,可能係有餐牌,但我無問。

 

六覺燈

地址大阪府 大阪市中央区 日本橋 1-21-16 

こそうビル 2F

(於黑門市塲內,近鐵日本橋站10号出口)

Tel : 06-6633-1302 


 
門面簡單,第一晚去到摸門釘,第二晚再去,無訂位,等左約二十分鐘。
 
IMG_5943.JPG
 
IMG_5944.JPG
 
無想過入面佈置係咁西化
 
IMG_5945.JPG
 
餐廳佔全層,分兩個單位,被安排坐細單位。另外的大單位座位多,空間大d,感覺舒服d。
 
IMG_5946.JPG
 
IMG_5947.JPG
 
一坐低,枱面已放好調味 (powder salt, sea salt,BBQ sauce, mustard sauce, soy sauce,mustard & lemon sauce),另外碟上塊麵包用來吸油,但直到食完都唔覺得有呢個需要
 
IMG_5948.JPG
 
聽講日本人食飯係習慣點一杯飲品,今晚每枱人都有點,好多客人仲開枝酒。我入鄉隨俗,點左杯白酒。每位附送一盤蔬菜,用來消解串炸的膩。蔬菜全部新鮮爽甜,好好味。
 
IMG_5949.JPG
 
蝦 鮮甜
 
IMG_5950.JPG
 
beef fillet 肉質軟稔,有牛味
 
IMG_5951.JPG
 
帶子 鮮甜,炸漿薄,全無油炸味
 
IMG_5952.JPG
 
綠豆 豆蓉又甜又rich
 
IMG_5953.JPG
 
紫蘇葉免治雞肉魚子醬 魚子醬放面,紫蘇葉包住免治雞肉,小小一串食物有多種層次,真開心
 
IMG_5954.JPG
 
大蜆柚子汁 蜆肉肥大肉厚,海鮮配柚子汁,唔會錯
 
IMG_5955.JPG
 
生姜豚肉 
 
IMG_5956.JPG
 
八爪魚 通常侍應放低炸串時會建議你選邊款調味,若唔記得唔緊要,因爲支簽尾已指向建議的調味,真細心。
 
IMG_5957.JPG
 
蓮藕咖哩 蓮藕內釀咖哩肉末,蓮藕爽脆咖哩惹味
 
IMG_5958.JPG
 
鱧魚配梅醬 
 
IMG_5959.JPG
 
准山小鮑魚秋葵 小小炸串,三種不同口感,好味又有趣
 
IMG_5960.JPG
 
自家製麵包,外脆內軟,飽都要食。
 
IMG_5961.JPG
 
甜品有三款揀,我選左mango champagne jelly ,一睇賣相已透心涼,味道清新,配埋後面的咖啡,滿意的一餐,若可食夠二十串就好,個胃太不爭氣
 
IMG_5962.JPG
 

IMG_5963.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()