IMG_2443.JPG

 

sogo supermarket 一向好受歡迎,而家裝修完,呢期更hit,我當然要湊熱鬧。新裝修,夠光猛,地方闊落左dd,貨架唔高,減少壓迫感,行得比以前舒適,貨品以日本貨為主,我就覺得幾齊全,至於價錢我通常唔使睇,因為根本唔會買😜反而對超市內的熟食檔有興趣,「掃街」掃得好開心,搞到八達通都要增值。另外禮品部都引入左好多新牌子,熟悉的糖村,杉養蜂蜜等都有,仲有我最愛的山本海苔,以後去日本之前要來睇下先,唔使抬得咁辛苦。

 

掃街開始💪🏻先食鯛魚燒 外皮脆卜卜,好香麥芽糖味,選左紅豆饀,唔太甜。

IMG_2429.JPG

個個都貪新鮮,呢間之前勁排隊,我無幫襯過,今日門庭冷落,最啱我執平嘢。不過我個櫻桃小咀都兩啖就無左,可想而知幾細舊。個cream cheese 幾香,又真係幾好味。我就好娘咁叫人焗熱佢,原來係凍食🙄

IMG_2428.JPG

Quiche 有三款咸三款甜,我選左洋蔥味,好香,又係兩啖食完

IMG_2430.JPG

華御結飯團 我公司樓下都有啦,使鬼喺度食?點知一句「Sogo限定」就K.O我,呢個海膽沙律真係唔錯,$16夠飽肚,食左幾舊的式嘢之後,無論荷包同個胃都要平衡下

IMG_2431.JPG

可能氣氛沖昏頭腦,一向對食慳家的友人居然買左呢個$69的甜玉子!我當然唔阻人發達😏😏甜玉子我興趣不大,試左一啖,唔夠鬆軟,當甜品食好了。

IMG_2432.JPG

呢間牛肉批好似好勁,一早賣哂,見排隊指示牌都有好幾個。友人幾次經過都念念有詞地 : 「三十幾蚊有和牛食,抵啦」石頭都揸得出血,証明幾吸引,唯有等下次

IMG_2433.JPG

魚肉檔都好多人,又下次

IMG_2434.JPG

甜品時間,友人買左蜜瓜味糯米蛋糕雪糕卷,係咁多隻味之中我最無興趣的,真係唔該哂,夾硬食左一舊,普通

IMG_2436.JPG

我嘅選擇係食大蘿柚的黑松露雪糕 well ,係,我平時係「妙」人食呢d奇怪食品的,但今日食得開心,乜都想試。味道又ok喎,黑松露味幾出,雪糕似雪芭質地,奶味唔重,整體ok,叫做試過

IMG_2435.JPG

超市當然唔少得試食,我試左魚子醬、麵包、蛋糕、爆谷同綠茶,又食又飲,雖然份量小小,但滿足我貪小便宜心態

IMG_2438.JPG

幾個朋友及自己喜歡的品牌都有,日後癮起都可以頂住先

IMG_2437.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()