IMG_0705.JPG

 

每個人來東京都似乎要去一次築地,加上就快搬,更加要留下足跡。其實我好怕去築地,因為人太多,而且都去過好幾次,唔會特別想去。咁啱今次又有團友要求去,只好奉陪,順道去出名的鮨國食海膽飯。名店就當然多人排隊,在我輪侯時,團友們自己去行街,各得其所,不過等左半小時就有得食,佢地都無得點行。食完後就知道果然係名不虛傳,海膽滿滿,鮮甜美味,真係回味無窮,唯一缺點係要排隊,下次似乎係我提出要去築地了。食完行下個市場,可能因為近排有興趣煮食,今次居然覺得多嘢睇左好多,仲喺有趣大叔的鋪頭買昆布時學埋如何選昆布,不過實在太多人,行一陣就走了。

 

排隊係必然的,食客大部份都係遊客,排隊時先落單,坐低就有得食。我等左半個鐘,之後朋友來話唔洗等,睇彩數。

IMG_0675.JPG

一見到碗飯立即心心眼,滿滿的一碗海膽,唔係只得面嗰浸,飯同海膽的比例剛好,食住大大啖鮮甜幼滑的海膽,真係勁滿足

IMG_0673.JPG

點埋我另一飛佛 :白子,好鮮甜

IMG_0678.JPG

見隔離枱的煮蜆大大隻又肥美,一於死跟,不過煮得太熟,麻麻

IMG_0674.JPG

飯後甜點,白士多啤梨,好清甜,入口溶化,剩係平過香港好多已經感覺良好

IMG_0676.JPG

 

IMG_0677.JPG

呢位大叔好過癮,好有心機地解釋昆布的種類同煮法,我當然幫襯,當交學費。去對面買埋木魚花,回來就可以做高湯了

 

IMG_0679.JPG

餐廳篇 : PIERRE HERME@南青山

今次再去我喜愛的甜品店。估唔到一年無去就唔同哂。首先係裝修唔同左,之前似酒店coffee shop feel,而家中間變成甜品吧,好彩被安排入坐剩低的兩張梳化枱之一,坐得舒服d。餐牌都改左,甜品menu 款式多左,但唔可以再喺樓下選cake 去樓上食,選擇少左,不過仍然係我喜愛的甜品店。之後行表參道,團友一句: 「我終於感受到東京」搞到我真係有點唔好意思,因為我怕人多,好多熱鬧地點都無去,加上睇展覽,食飯都用左好多時間,所以基本上係全無shopping時段。最後佢都係享受左短短兩小時的繁華東京,之後又要去晚飯了。

上次的食後感  

http://hearoom.pixnet.net/blog/post/328976841

 

IMG_0703.JPG

IMG_0704.JPG

其實我想食幸福pancake, 可惜人太多

IMG_0706.JPG

arrow
arrow
    文章標籤
    2017東京遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()