close

IMG_0441.JPG

第一天旅程實在太精彩!估唔到去東京要用一日!原本1105的機改到1600再改回1455。順利上機後,原定2000到成田,點知飛機無位泊,在機上乾等個半鐘至可以落機,連過關攞行李,結果要坐1051的火車出城,個天都算待我不薄,比我坐到尾班車。今次住淺草,坐access 特快最方便,但呢架只係普通電車,唔似narita express 畫好哂位咁舒服,我今日咁幸運,當然無位坐要企個幾鐘啦,仲要無直車,抬住行李走兩條樓梯過對面月台轉車,到站後再喺寒冷街頭被的士拒載,千辛萬苦的去到酒店,攰到食唔落嘢,最後晚餐只係食個飯團,第一日的行程就在航班delay 下報銷,真難忘。原來早到的朋友都唔好過,當日東京大風大雨又寒冷,佢地淋到落湯雞咁去到酒店都唔再出來。不過好彩衰運都集中在第一天,之後的旅程好順利又天天天晴,感謝上天安排!

若住雷門附近,地鐵淺草站A4出口就最近,回程時若行李太多,就要選A2b出口,因應有𨋢,唔洗行樓梯,但就要行遠d

 

IMG_0442.JPG

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2017東京遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()