IMG_0833.JPG

1/2017光顧

我睇網評話唔錯,去到至知原來電視介紹過,好似幾出名,都好多人幫襯。位置在佐敦偉晴街,順德公隔離,僻少少,一般小菜館格局,較嘈吵。菜色選擇唔太多,又係菜式改個靚名收貴d的小菜館,例加韮王蝦仁炒黃埔蛋,我見識少,唔知咩係黃埔蛋,所以點來試下,原來係普通蝦仁炒蛋,即係隻蛋喺黃埔嚟?真係唔識。食物份量少,較油膩,唔多對我胃口,試過就算。

 

開胃小食 涼拌木耳

IMG_0827.JPG

韮王蝦仁炒黃埔蛋  隻黃埔蛋幾滑,但蝦仁就比梳打粉拿到無味果種

IMG_0826.JPG

蒜香肉煲  一上枱,忍唔住問個份量係咪比少左,定係個煲太大,視覺效果的問題?(我發誓我無投訴,只係好奇)個煲葱多過肉,茨汁太杰,食到最後侍應走埋嚟想收,我打趣同佢講 :「未食完㗎,仲有舊肉,係咪細到你都睇唔到呢😜」佢唯有對我苦笑。

IMG_0828.JPG

豉汁炒聖子 呢個對板,肉厚足料

IMG_0829.JPG

蝦醬芥蘭煲  好香,但芥蘭幾硬,都係果句,用個細煲會好睇d

IMG_0830.JPG

秘製蜜絲骨 即係香橙骨,用腩肉做,肥膏較多,幾滯

IMG_0831.JPG

敬送甜品

IMG_0832.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()