IMG_1792.JPG

1/2017光顧

今晚在坐四個人,其中分別有兩人的朋友試過都話好食,諗住無死錯,結果希望愈大,失望愈大。餐廳位於荔枝角工廠大厦內,離地鐵站有一段距離,但晚餐4course都要接近四舊,不過都開始習慣呢區的高價位。可惜質素跟唔上價錢,廚師應該好努力想創新,做高級嘢,但似乎唔多成功,起碼今晚在坐的四人都唔buy,擺碟無美感,只係畫彩色糖醬落隻白色碟,問左有無轉過廚師,答案係無,可能今晚做廚的心情唔好?定係我無食神?餐廳由地鐵站行去G神話要七分鐘,近山邊,轉彎又轉彎,區外人真係要靠G神。

餐牌有套餐有散點,選擇都多,不過大家唔想煩,點set就算

IMG_0796.JPG

頭盤

香檸醃北海道帶子配牛油果蓉及墨西哥脆片,帶子燙過,半生熟,無左鮮味,醃得太酸,麻麻,牛油果蓉夠滑

IMG_0787.JPG

頭盤

西班牙辣肉腸蘋果乳酪千層酥 

對於我,呢碟係全晚最好食的菜色。酥皮鬆化,辣肉腸惹味,整道菜熱辣辣

IMG_0786.JPG

:  4個人都點洋蔥湯 個湯除左夠熱之外,已經揾唔到其他優點,聞落似出前一丁味精水,好咸,我投哂降,完成唔到

 

IMG_1793.JPG

前菜

香煎鵝肝伴三色杏腩 見到個賣相我已經無興趣,似小朋友廚神出品

IMG_0790.JPG

前菜

燴海鮮千層酥皮撻 個人徧見,一見到住alfalfa 就火起,海鮮只食到pat

IMG_0788.JPG

主菜 :

香烤比目魚伴蟹肉意大利飯配紫蘇忌廉汁

點菜的時候侍應已好心提醒意大利飯係以炸餅形式製成,唔係一般的意大利飯。上枱至知係用來墊喺比目魚底,無所謂,幾有心思,但完全食唔到一絲蟹味,似一塊烤香的飯焦,比目魚大大舊,但似雪魚咁膩,我又投降

IMG_0789.JPG

主菜

炭燒西班牙黑毛豬肉眼配時令蔬菜及松露忌廉汁 豬扒肉質尚算鬆化,但見到灘血水就有點無奈,朋友話個汁唔得

IMG_0791.JPG

主菜

烤焗澳洲羊架配紫薯蓉、時令蔬菜及燒汁

羊架朋友一個點七成熟,一個點五成熟,但兩者都好鞋,配個紫薯蓉我就唔多識欣賞,始終太甜。

IMG_0792.JPG

甜品

set tiramisu mousse cake ,見到櫃內的蛋糕好靚,老闆好好人,唔洗加錢就可以轉

dark chocolate , 熱情果mousse ,荔枝mousse , 無特別,食過就算

 

IMG_0793.JPG

IMG_0794.JPG

IMG_0795.JPG

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    荔枝角
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()