close

IMG_0021.JPG

12/2016 光顧

餐廳在西貢開業多年,但都無緣一試,今日終於可試就腳的尖沙咀店。餐廳裝修帶有田園風味,環境幾舒服,好適合飲杯嘢,談天說地。但可能我唔好彩,今日點的egg benedict 同咖啡都非常麻麻,呢間只得個樣的餐廳,真係唔試唔知唔好食。但見幾多人幫襯,仲有留位,應該係我的個人問題吧?

egg benedict 隻蛋好生,比茶記的太陽蛋熟少少,隻蛋有個生洋蔥圈圈住,我真係未見過,應該係生得滯用來固定位置?muffin ee ,我點雙併,ham salmon,超市貨色唔會出事,話係芒果味荷蘭汁,我只係食到甜甜地,蛋白蛋黃同汁混埋一齊,成碟嘢水汪汪,都唔知食左d乜。

IMG_0019.JPG

咖啡更難飲到我飲唔哂,要知道成四十蚊杯咖啡我一定唔捨得飲剩,我唔知佢用咩奶,咖啡飲完帶點涸喉,總之就係難飲 (其實幾似星星店的咖啡,但星店好飲少少)。

IMG_0020.JPG

店內有個天井位,有一道植物牆,好fresh

IMG_0023.JPG

IMG_0024.JPG

arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()