IMG_8640.JPG

 

新鮮豆漿店@大安區潮洲街

每次去台灣一定會食豆漿粢飯,因為真係豆有豆味,粢飯香軟,飯同配料比例剛好。每次去之前總會上網選擇下邊間特別好食,就好似今次呢間都係雜誌介紹,特別行去食,店如其名,夠新鮮,因為全部即點即做,烤餅都係喺古老烤爐即烤,賣哂就無。我10點鐘去到已經只剩低最後一舊飯包粢飯。

經過今次後,我終於明白到對我來講真係間間豆漿店都差不多,間間都幾好食,以後若再去台灣,只需要揾間客人流量大的家庭式小鋪就得,仲要記住只點粢飯豆漿,其他蛋餅等食物都係麻麻地。

(註 :傳說中的台北神級豆漿店我未試過,相信咁排隊法,我亦唔會有機會試到)

新鮮豆漿店

地址:台北市大安區潮洲街35

店子在民居內。可能因為雜誌介紹過,當日兩枱都係日本人,包括門外呢台

 

一般家庭式小店格局

IMG_8641.JPG

 

粢飯的油條睇落乾爭爭,原來好鬆脆,粢飯即點即包熱辣辣,大小適中,好味

IMG_8642.JPG

豆漿好香,燒餅熱辣辣,蘿蔔糕就麻麻了

IMG_8643.JPG

 

只做一個上午

IMG_8644.JPG

 

2017台北之旅 :古都食堂@吉林路

來到台北,都想食下地道台菜,選左呢間。食完之後只可以講句,台菜我唔係幾識欣賞,就算街頭小食都係麻麻,下次都係咪再試了,不過食左就寫下囉。

地址:台北市吉林路205(錦州街交叉口) 

海藻洋蔥同我想像中有出入,只得好少海藻,基本上係洋蔥伴木魚絲,個汁又濃,較重口味

IMG_8645.JPG

出名的白切雞較瘦,無雞味

IMG_8646.JPG

蛤蜊清湯似乎薑至係主角

IMG_8647.JPG

大腸套小腸,腸唔夠肥美,反而豬肉同筍都叫入味。

 

IMG_8648.JPG

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2017台北之旅
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()