IMG_0598.JPG

行程 : 

- 火腿廠SAGEM SRL - ROSA DELL'ANGELO 參觀Parma 火腿製造過程

網址 : http://www.rosaangelo.it/

 

食 : 

午餐 : Prosciutto Bar Rosa dell'Angelo

(address : Via per Parma 6)

晚餐 : Pizza

 

住 : 

Elegante Trilocale Fronte Lago (經Airbnb book , 屋主Irene)

網址 : https://airbnb.it/rooms/11737869.

今日係行程尾聲,昨日睇地圖時,見到可以經Parma再回米蘭,一想到Parma就想到火腿,每次睇電視見到介紹火腿廠的時候,總想有機會參加就好了,今次咁啱來到,當然要去睇下。上網揾,原來唔係話睇就睇,email去其中一間火腿廠,回覆係不接待遊客,但廠方好好人,比左個list我參考。咁我又好幸運有個airbnb屋主為我遂間試遂間問,終於揾到呢間小規模的。去到仲有小插曲,由於廠方比錯地址,我地去錯地方, 情急之下,立即截低個當地人問,再幸運地遇到好人,佢幫我地打電話去溝通一番,經過一番折騰,終於到達。廠房位於市郊,連餐廳,參觀完可以食埋火腿。我地一行4人,由一位工作人員帶領,沿途英語講解,主要係講火腿製造過程,喺個火腿庫影下相,約45分鐘就完結,對於無知的我就覺得好好玩,長見識,至於有要求的就可能要參觀更專業的?

 

首間查詢的廠好好,雖然回覆係無得參觀,但都比左其他廠的資料

IMG_5435.JPG

屋主幫我地訂tour,交待得好詳細

IMG_5436.JPG

 

駕駛員全速趕路

IMG_0538.JPG

 

位置在郊區的小小廠房

IMG_0597.JPG

 

火腿團開始,先帶我地進入處理豬脾的地方,新鮮豬先運來呢度處理,清潔,放血。

IMG_0539.JPG

 

就係用呢d鹽醃

IMG_0540.JPG
 

放入調節好温度的房內風乾

IMG_0545.JPG

 

抽得咁上下就運來呢邊繼續風乾,工作人員每日要打開窗通風,再遂隻驗,呢個係帶團的女士

IMG_0553.JPG
 

一層一層,走進火腿穴

IMG_0556.JPG
 
IMG_0558.JPG
 

再去另一間放另一種火腿的地方

IMG_0561.JPG

呢間樓底高好多

IMG_0562.JPG
 
IMG_0564.JPG
 
IMG_0565.JPG
 

渺小的我被豬脾包圍

IMG_0584.JPG

其實可以join 埋農塲團,坐架jeep 去睇埋豬的生長過程

IMG_0570.JPG

全部火腿都有嘜頭,保證正貨!

IMG_5437.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016秋色意大利
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()