IMG_6235.JPG

11/2016光顧

朋友話食平d,揀左呢間,我即刻知道我地之間的距離,雖然呢度價錢唔貴,但我唔會用個平字去形容。餐廳之前已光顧過,以前係分兩間店東南亞菜及潮州菜,可以互點對家的菜,但今次再來已經無左東南亞菜。一班朋友似蝗蟲一樣不停點菜,唔知以為係任點任食。菜色都係一般潮州菜,唔會遂樣寫 。餐廳出品的鹵水汁好對辦,清香之餘唔太咸。整體出品唔錯,係細碟左d,四個人食就剛好,而且坐得舒服,招乎好,價錢比一般小菜館貴d囉。

 

(拼圖由上至下,左至右排序)

推介係好滑的鵝肝同軟靭合度的鹵水鵝片(圖2及3)

大大隻的炸蝦係手工菜,保留頭尾,蝦身去殼卷住脆脆炸,炸得乾身,啖啖肉又唔會食得呢hea, 讚!(圖7)

其他食物都有水準,但要特別一提個海皇鍋,唔係唔好食,但話左有花膠結果我一件都揾唔到,咬住唔放地問呀姐,佢話溶左落湯,真係口同鼻拗,當然我唔會再追究,學精左下次唔點就算。(圖10)

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()