IMG_2355

(Lago di Carezza)

行程

- 自駕沿途風光

- (景點) Terrazza Del Brivido (Tremosine)

GPS 輸入 : Vicolo della Scaletta, 10, 25010 Tremosine BS, Italy

(山崖上餐廳觀看Lago di Garda)

- (景點) Riva del Garda

GPS 輸入: Piazza III Novembre, Riva del Garda TN,意大利

- Lago di Carezza

早餐 : food court

午餐 : Terrazza Del Brivido (Tremosine)

晚餐 : 自煮

Pozza di Fassa   (Airbnb 屋主Gilda)

網址 : https://airbnb.com/rooms/874478

 

今日開始駕車入dolomiti 山區,會住76夜,慢慢玩。離開apartment後先去食早餐同去超市入貨,因為山區超市無咁多選擇。駕車沿途邊行邊停影相。是日景點係在崖上觀看Lago di Garda,上山的山路又窄又彎,意大利人揸車又快又隨意,唔多覺佢地會收油。成條路係由個山開出來,感覺似穿山窿,上到山上Terrazza Del Brivido (Tremosine)餐廳,午餐時間已過,只可以食cake,在露台影下相就下山,( : 其實餐廳在三星級酒店內,旨在食個景,食物麻麻,山上仲有好多餐廳選擇)時間唔知點解過得咁快,唔想入黑行山路,所以原本想去Lago di Garda湖邊行下都無時間。

在mall內的food court 食早餐,最後發現,原來已經係全個旅程在外食的最美味早

IMG_2333

今日天陰陰

IMG_2334

在路上

IMG_2335

IMG_2336

IMG_2338

開始上山,路好窄

IMG_2339

走進山中,好天然

IMG_2337

從山上往下望,車路就在峭壁上一層一層地開拓出來

IMG_2340

近d睇下

IMG_2341

到左餐廳,呢一張枱對住美景,不過去到的時候有人坐緊

IMG_2342

望呢個山崖景,好靚

IMG_2343

餐廳室外

IMG_2344

IMG_2345

觀景台

IMG_2346

個湖好大,但天陰,影出來一片灰濛濛,其實現場睇景色唔

IMG_2347

去到餐廳午餐時間已過,只有蛋糕,太甜,麻麻地

IMG_2348

落山,原來有交通燈,我上山時曾於中途停車影相,所以上到中段遇到對頭車,要倒車,實在危險,大家千萬唔好學我

IMG_2349

山洞中的聖母像

IMG_2350

有點似中國的地藏菩薩

IMG_2351  

離開餐廳一路直駕3小時入山,沿途經過Lago di Carezza,雖然有碧綠的湖水,可惜天陰,出唔到顏色。到達住宿時天色已經黑齊,經Airbnb book的木屋在山上,完全唔知邊間屋,唯有叩門問當地居民。好在遇到好人,用人肉GPS 帶我去,否則我一定揾唔到。安頓好後兩位大廚立即準備晚餐,食完住家飯就休息了。

大直路,車手可以狂踩油

IMG_2352

開始進入山區,黃昏了

IMG_2353

初見秋色

IMG_2354

Lago di Carezza,雖然海拔得千幾,但氣溫都開始冷

IMG_2358

Lago di Carezza,網上有人話靚有人話唔靚,我橫掂經過,點都睇下。我自己就覺得靚,有時景色要配合天時同心情,真係好個人。

IMG_2355

右上角唔係濛左,係煙霧

IMG_2356

好夢幻

IMG_2357

白雪似兩個山的橋樑,好靚

IMG_2359

今晚住的木屋,呢張係朝早影的,夜晚根本睇唔到外形,而且在小路,黑麻麻,好在恩公好心,食完飯休息都特登換番衫帶我來,感激不盡。

IMG_2360

兩位隨團大廚靚太同聰明女今朝喺超市興奮地狂買,呢度我地足足食左四日早晚餐

IMG_2361

先來晚餐 : 沙律都有兩款,仲好有心機的擺埋碟,熱食係意大利雲吞同磨菇蜆仔闊條麵。兩位平日在香港一個間中下廚,一個從來唔煮,居然都整得好像樣,我真幸福。

IMG_2362  

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016秋色意大利
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()