IMG_1721

7/2016 光顧

睇過好多介紹讚到天上有地下無,覺得係鱔稿,無理。點知有日朋友講開話真係正嘢,有人有真相,咁就放心去試。

餐廳有幾家分店,我去太子店,茶記格局。一行六人被安排坐閣樓,地方迫陝但整潔。食物遂位計,火煱每位$269另加一,要三位以上,份量以人頭計,氣水菊花茶任飲,每三位再敬送鮮果汁一jar,啤酒另計。先來雞煲,雞肉肥美香口,喺香港食雞無雞味係正常,所以算係咁。之後來個蠔皇鮑魚、蒸蟶子皇之後就開始食火窩。湯底係時令,會更改,今次選番茄花甲蟹鍋,加$30將蟹變波士頓龍蝦,火窩配料以海鮮為主,款式多,用料算新鮮,其餘仲有火鍋常客 :肉丸餃子蔬菜。某d配料可以任點任食,但我地因為太飽無再點。呢餐你話抵食又唔係,但成班朋友聚會就有數為,需知有d人點菜亂咁嚟,家下出街打邊爐唔平。不過坐得唔舒服,閣樓焗住,好嘈。有一間房,可以預訂。值得一提,員工非常有禮,我忍唔住當面讚賞。

先來雞煲

IMG_1723

蠔皇鮑魚

IMG_1722

蒸蟶子皇

IMG_1724

湯底

IMG_1725

龍蝦好實在

IMG_1716

用料頗新鮮

IMG_1726

IMG_1727

IMG_1715

IMG_1717

IMG_1728

IMG_1718

IMG_1730

IMG_1729

今晚係鮮搾西瓜汁

IMG_1719

另有小菜私房菜

IMG_1720

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    太子
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()