IMG_2643.JPG

7/2016 光顧

法式小館,菜式有心思,用心煮,但味道有點重手,餐廳解釋係用來伴酒食,所以重手d。Pasta 唔錯,其他就麻麻。擺碟係一大敗筆,亂糟糟,D碟邊總係搞到污糟辣蹋咁,裝飾碎濕濕,alfalfa 大泛濫(大部份西餐的通病) 我一見就皺眉頭。若住附近想食個似樣的西餐,又唔想去咁遠,都係一個選擇,不過就未必要特別去。因為價錢唔平,連加一平均main course 收三舊,Pasta 收兩舊,entree 、湯收一舊,呢個係銅鑼灣尖沙咀區價錢。諗住同住附近的朋友隨隨便便食一餐,結果食左五舊水一個頭,對我個銀包來講真係有點意外。

而家餐廳消費真係無分地區,又或者係都市人富裕左,好多地區都消費得起?呢間餐廳係由幾位要有平衡生活的年輕人開,所以星期一至三不設午市。年輕人熱誠有禮,值得一讚。

IMG_2631.JPG 

黑松露忌廉湯 而家好難揾到一間西餐廳個餐牌係無黑松露

 IMG_2634.JPG

龍蝦湯 唔夠濃

IMG_2632.JPG 

洋蔥湯,個樣幾靚,但濃左d(係,我認我難服侍)

IMG_2633.JPG 

本來想點炸芝士,但年輕人推薦呢個炸物拼盤,話特別d,係炸得幾香口,但我食唔出個特別之處

 IMG_2635.JPG

Caesar 菜唔夠甜,dressing 太濕,對港版Caesar已無期望

 IMG_2636.JPG

crepe包住IBERICO ham,加BBQ sauce ,介紹概念來自片皮鴨,可能見到上面著菜又發愁,唔覺特別

IMG_2637.JPG 

花瓜cream burlee 估唔到小店都食到,味道唔錯,不過水汪汪左d

 IMG_2638.JPG

羊扒 介紹係傳統法蘭西同希臘混合做法,我兩樣都唔識,叫碟來試下,結果出左呢著嘢。羊扒算嫩,但可以考慮用隻大碟,所有嘢迫埋一齊。睇見都煩

 IMG_2639.JPG

龍蝦意大利飯 好味,龍蝦鮮甜啖啖肉,意大利飯有咬口,味道濃郁,good但碟邊pat汁唔知想點

 IMG_2641.JPG

牛扒肉嫩,但在坐一致認為咸左d,可能我地無飲紅酒?年輕人叫我可以食之前應該撥開d海鹽.....唔係我自己加的嗎?

 IMG_2640.JPG

紅蝦闊麵 用蝦膏打成汁煮,幾惹味,但乾身左d

 IMG_2642.JPG

卡邦尼(無影相) 醬汁香濃掛麵,唔錯。但點解又加黑松露?我想要個簡單版呀!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    長沙灣
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()