IMG_2650.JPG

6/2016 光顧

餐廳係同區壽司店悅鮨的姊妹店,午市套餐選擇多,中等價錢,魚生鮮甜度不足 ,但以價錢計質素不俗份量足,若要求唔太高,都不失為一個選擇。經理好健談,好識做生意,見牆上貼滿不同日文菜名,選擇多,晚市應該都可以?有機會試下先。

 

套餐全部跟蒸蛋同麵豉湯,我地點四個餐,居然話蒸蛋賣哂,只剩一份,其他以沙律代替。唔通蒸蛋真係咁難整?沙律菜新鮮,麵豉湯有三文魚加海帶,幾豐富(無影相) 小朋友食蒸蛋同飲湯食得津津有味。

IMG_2644.JPG

黑松露醬燒帶子,碎葱吞拿魚腩飯 真係唔食得都睇得。魚生鮮甜味不足,香港的日本菜就係咁,一分錢一分貨,好少食到平靚正。

IMG_2645.JPG

苦瓜炒豚肉 

IMG_2647.JPG

碎切香葱油甘魚海膽飯 又係魚味淡 另外跟個軟殼蟹蟹子沙律,朋友話好味 (無影相)

IMG_2646.JPG

手握壽司定食 10件壽司,用料唔差,朋友唔食海膽(居然!)我梗幫手,可惜都係無鮮味,好一般,以價錢計都ok

IMG_2649.JPG

套餐內的炸餃子,炸物我麻麻

IMG_2648.JPG

室內

IMG_2652.JPG

 

arrow
arrow

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()