IMG_4205

又一次選擇乘坐HK Express, 今次朋友加錢選坐第一行,我當然走去八卦下,真係伸到腳,幾舒服呀,下次若有長輩同行都要加錢坐呢行。航機到達福崗已經係傍晚,為左唔想浪費租車錢同一晚泊車費,所以坐的士去天神區的酒店。由於上錯黑色豪華的士,所以車費要3000yen。

幾舒服

IMG_4191

到達酒店已到晚餐時間,先醫肚,目標鎖定係串燒,諗住見合眼緣的店就入去,點知因為係星期六,好多店都滿左,行到無心機,最後求其入左呢間,估唔到又唔錯。

IMG_4192

 一入門口,感覺麻甩,細細間,得十幾個位,但實在唔想再行,有位就得。坐低後又係 亂指一通,有鍋點鍋,有串點串。總之前面有「人氣」二字就點哂佢。點左兩杯飲品,一人前套餐(套餐有前菜,雜錦鍋、五款串燒,個鍋可以加錢加入飯及麵)再 另加幾串串燒,食到飽都係4500yen,抵食!

IMG_4193

IMG_4194

IMG_4195

五串串燒選左雞肉、丸子x2、雞軟骨、豚肉。雞肉唔夠香,其他都唔錯,丸子好食。另外散點 : 雞皮、雞心、雞潤,再來一碟秘製牛腸。

IMG_4196

IMG_4197

牛肚鍋 有菜、豆腐、肉丸、魚。好豐富,最喜歡係食完鍋中物後加飯煮成的雜坎。

IMG_4198

IMG_4199

飯後行下河邊屋台街。因為夏天,有個期間限定的千年夜市,規模細細,有快餐車,小檔口。行個圈八卦下就回酒店。

IMG_4200

IMG_4201

IMG_4202

IMG_4203

IMG_4204

 今晚入住 MyStays Fukuoka Tenjin(福岡天神MyStays酒店 ),地點方便,服務好,唔錯。

IMG_4206  

晚餐 : 

虎福堂

地址 : 福崗中央區大名2-2-57

電話 : +81 92-716-3506

(註 : 店內可吸煙)

 

酒店 :

MyStays Fukuoka Tenjin(福岡天神MyStays酒店 )

地址 : 中央區天神3-5-7

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016 九州一圈遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()