IMG_5815

近年去東京已經唔會去築地市場,因為人太多,食物又唔係特別,不過今次同行朋友未去過,又再重遊一遍。

先到鳥藤食親子丼,因為大部份人都係為海鮮而來,又可能時間尚早(9時左右),到達時只需稍等五分鐘。我點左雞球飯,網上介紹係用雞尾(即係屁股肉)做,但我來到睇中文餐牌寫的係雞球,可能雞尾未必人人接受,所以改個叫發,其實根本就係雞尾。雞肉每件小小的連住雞皮,加上醬汁燒香後蓋在飯面上,再加上雞蛋,黃澄澄的蛋汁與雞飯混在一齊食,好香好好味。不過我個人口味偏淡,稍嫌醬汁太濃。朋友點的親子丼即點即製,雞嫩蛋香,雞有雞味,蛋有蛋味 ,唔錯。

雞球飯

IMG_5784

IMG_5787

親子丼

IMG_5781

IMG_5785

IMG_5786

喺塲外市場四處逛逛以後再到うに虎喰食海膽飯,虎杖在築地有好多分店,有壽司店、海鮮丼 店等,呢間專門食海膽飯,可能價位高,唔太多人光顧。坐底點左個特上日本海膽丼,連稅要差不多6500yen,一上枱,跟相片的份量唔同,相片上係海膽鋪 滿飯面,但現實則只有約四份三,有點失望,海膽鮮甜美味,但呢個價錢呢個份量就唔值得了。

IMG_5809

 IMG_5806IMG_5811

 份量另人失望

IMG_5812  

arrow
arrow
    文章標籤
    2016東京遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()