close

IMG_7207  

11/2015 光顧 

新來港的拉麵店,標榜沾麵著名,又試下。沾麵似廣東的撈麵,一碗麵加一碗湯汁,湯汁入面有叉燒、筍、葱等配料。沾麵的麵條比拉麵粗,呢度的都係肥嘟嘟,但唔夠彈牙。湯汁唔夠濃,唔得掛麵,配料少得可憐,(可以加錢加配料)叉燒鞋口,好在湯汁食完唔太口渴。麵的份量可選普通或大,大碗不需另外加錢。圖中的係普通份量。麵的温度都有得選,分普通同熱,我覺得好奇怪,又唔係寫冷麵,咩為之普通?問下小姐,佢話係暖同熱的分別。咁麵就梗係熱食,就點熱。點之來到時麵係被熱水浸住,係熱水,唔係湯,可能我大鄉里,真係無見過,感覺怪怪的,又唔可以換,唯有叫小姐幫我倒左d水。坐我隔離的食客應該有同樣疑問,(I'm not alone !) 聽佢問完至知原來選普通即係麵條會過冷河,所以會無咁熱,又學多樣嘢。呢度仲有樣特別 : 就係當你嫌碗湯唔夠熱時,可以order舊熱石加入湯,整番熱碗湯,我就覺得係gimmic嘢,食碗麵唔通食一個鐘咩,不過見到鄰坐的姐姐仔點左又玩左,因為佢絕對有此需要,影相的時間耐過食,食得來湯都凍哂了。

另外點左個水餃子,一句講哂,拉麵應該配煎餃。

麵的温度、份量,湯的味道、葱的多少都可以選擇

 

間鋪唔細

 介紹話係秘製調味料我食唔出個秘密

       

arrow
arrow
    文章標籤
    銅鑼灣
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()