超級中伏的經歷,不吐不快。之前曾睇過有美食專欄介紹過此餐廳的蟹宴唔錯,間餐廳一早已在我餐廳名單上。今次見到雜誌介紹餐廳推出左個海膽shabu shabu : 海膽湯底,灼鯛魚包住菜同馬糞海膽同食,最後結尾係用湯底煮成雜坎,非常吸引,所以立即call人去食。去到門口都知唔荒平,但預左就算。一坐底感覺已唔良好,點菜都勒住勒住。點左兩串串燒已知道要止蝕,但一塲嚟到,試埋個窩。海膽窩由侍應主理,但個侍應姐手姐腳,搞到d魚散哂。之後個經理過來教佢點做,我立即「反映」: 
我 : 點解唔揾個識做的幫我做?整到散收收,個介紹唔係咁!
經理立即接手: 唔好意思,因為個海膽若熟左就唔好食,個魚開得唔夠長,包唔住海膽,所以咁樣。
我: 若你地無把握做得好,點解要做呢個菜?做唔到就唔好推出啦!
經理一臉唔好意思,之後將d 菜加哂落窩,再灼塊魚,撈起菜放落碗,再放塊魚上去,加海膽上面。
我火都嚟 : 咁我不如去打邊爐啦,同你講的根本兩回事!
經理 : (個樣有點尷尬) 你試埋個雜坎先啦,其實個雜坎至係精粹。
我 : 就算係精粹都無理由之前的嘢咁求其,個窩簡直離譜!
經理當然又say sorry 
之後雜坎來到,好鬼咸,我都費事再反映,可能唔啱我口味啫。食到尾聲,另一位侍應過來問我要唔要加食物,我話唔使,埋單得了。
侍應 : 咁下次再試其他。
唔講尤自可,一講又激起我把火。
我 : 你d食物咁差,原本諗住再點其他都唔點啦,仲點敢再幫襯?
侍應倖倖然走開,回來後話經理知我好不滿,比個85折當補償,我當然受之無愧。錢我預左比,(個鍋$950) 但食到一肚氣又浪費一個quota, 仲要累到兩位朋友,超唔開心。通常就算唔好食的餐廳我都只會覺得可能係自己唔識欣賞。但呢間簡直一d都唔專業,不知所謂,千萬唔好去!其他食物都差,相中有提。好彩唔係一次過點哂菜,否則死得仲慘。好耐無試過食飯食到咁火!
 
裝修好高級  

食物一上枱, 內心一沉

    

第一件, 碎濕濕

第二件, 經理整, 似樣

   

之後經理都整唔到, 索性成兜上, 離哂譜

  

鍋粥好咸

   

點左燒和牛舌($120), 細細塊,莫講係和牛,牛味都無。法蘭西煎鴨胸,鞋過我塊面。

 

arrow
arrow
    文章標籤
    灣仔
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()