image

 

2/2015光顧
自己習慣日本食店唔會四圍試,啱口味就繼續幫襯,因為都幾多地雷。此店係我的拉麵店選擇。是日選擇為豬骨魚介醬油湯拉麵。此 店老闆都叫多波折,想當年在尖沙咀開店,排哂長龍,好幾次去都寫「沽清,提早關門」,但我都食過兩次。後來從雜誌所知,日藉老闆同港人拍擋意見不合,拍檔 在原址重開,但當然無左條龍,佢就去左觀塘間「稻」做顧問,我又跟去食。之後又得知佢自己在灣仔再創業,當然又來支持,結果亦無失望。我算唔算係fans 呢?不過成舊水碗麵,都唔會成日來,香港生意難做,希望佢維持到啦。總結都係我喜歡的拉麵店我唔喜歡重口 味,一蘭同豚王都唔啱,湯底較淡的一風堂(初開業時可以,但水準keep唔到),「魂」至係我飛佛。

地址:灣仔麥加力歌街1-19號地下A鋪
電話: 2886 3226

 

image

湯頭濃得來唔油膩,亦唔太口渴, (日本拉麵的湯係無可能唔口渴。) 一入口有好香魚乾味,令我想起東京的「風雲兒」

image

麵有咬口,叉燒有入口溶化感覺,但太薄。蛋同筍都好味,筍偏甜。

image

不過餃子就麻麻,皮唔夠薄,餡料的肉一大舊。

image  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()