IMG_0422 

開左好多分店,但每次經過睇完餐牌都覺得overprice, 一直無試。最近分別有兩位朋友讚呢度的egg benedict 好味,當然要試下。Egg benedict 唔係度度做得好,尤其係個荷蘭汁,又唔係個個用muffin。不過呢度真係唔錯,以後又多一間選擇。望見隔離左右的食物賣相都好吸引,呢間餐廳對食材的選擇都應該好唔錯。
 
呢度分三種benedict : 分別係ham, Spanish 或salmon, 我點左Classic benedict ( ham), 個荷蘭汁無論味道同質感都好好,muffin香脆得來又唔太硬,果然好味,但收我成舊水都唔肯放著菜去碟邊裝飾下又真係又點那個。
IMG_0424
 
朋友點的cod fish cake, 炸得乾身但油味重,麻麻。
IMG_0425
 
 
咖啡standard
 
IMG_0426
arrow
arrow
    文章標籤
    香港美食 灣仔
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()