IMG_6306.JPG

 

2/2021光顧

呢期好紅的鮨店,雖然好多人讚,但似乎唔啱我口味,除左裝修以外,無樣合心意,今次係我第二次慕名入元朗試Omakase,以後就算講到好食到識飛,我估應該無第三次(Never say never,我唔敢寫到咁死😜

 

Lunch 分三個價錢,我預訂左個再貴d的「疫情套餐」,即係因為無開晚市,整多個食材較高級的set,所以呢個餐刺身都多幾款。

IMG_6294.JPG

蒸蛋 唔好講好唔好味,我都未坐低已經上左,仲幫我掲埋蓋,好趕,咩心情都無哂。

IMG_6295.JPG

魚切好哂,一叠叠咁,唔緊要,最慘係無魚味,不過而家好多間都係咁,佢唔算最差

IMG_6300.JPG

小長井蠔,我喜歡食的日本蠔,肉質爽口,但呢隻唔夠鮮甜

IMG_6296.JPG

沙鰈魚 有邊位同背部,邊位燒到似肥豬肉,口感差,背位無魚味

IMG_6297.JPG

鯖魚

IMG_6298.JPG

壽司上場,刺身繼續無味,估唔到連飯都有點乾硬,好耐無試過想快點完的omakase

壽司 : 針魚、間八、青柳貝、池魚、鰆魚 、金目鯛、鰤魚、海膽烏賊、剝皮魚、赤鯥、牡丹蝦、拖羅、蔥吞拿魚腩手卷。當中針魚、牡丹蝦不俗。

IMG_6301.JPG

甜品算係全餐最好的一道菜,擺盤靚,糖漿丸子軟糯好味

IMG_6303.JPG

雖然喺元朗都照入,不過其實有左西鐵,入元朗都好方便快捷。元朗超級勁多人,鮨店開喺私人屋苑內,算清靜。

IMG_6304.JPG

IMG_6305.JPG

餐廳裝修清雅精緻,十四人的壽司枱由三位師傅serve,比例合理。但我一坐低已知出事,外套未除,袋都未放好已上蒸蛋,仲幫我開埋蓋,好趕時間。侍應又過分殷勤,係咁不停收碟斟茶,差不多我手都未放低就想收,我明白佢係好勤力,但成件事搞到好趕咁,最好笑係見到我打手機時居然隊個頭來睇,再同我攀談,真係年輕,經驗未夠。

IMG_6307.JPG

最火滾係食食下隔離位的幾個食客有朋友來,似茶餐廳搭枱咁企左喺後面傾左半餐飯時間!係咁吹噓自己有幾勁,煩死人😡我無出聲,不過最後師傅都我道歉,原來呀搭枱先生係餐廳其中一個老闆,我都估到,否則有邊間食omakase 的餐廳會咁樣?我唯有同師傅講做大的都唔理,你又可以點?相信餐廳無打算走高檔路線,應該係我誤會左。到我離開時,個所謂老闆係咁同我講bye bye,我都費事睬佢。

IMG_6308.JPG

同師傅閒談,八卦問佢chef喺邊度過來,答案係我食開的鮨店,我話我食左好多年,對師傅無乜印象?佢再改口話係之前的店,咁我就有少少印象。又一間個框做到足 (裝修餐具靚,食材高尚),細節(服務、味道)做唔到的鮨店。

IMG_6309.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()