IMG_1732.JPG

10/2020光顧

 

上次去附近cafe時經過,見到早餐餐牌幾吸引,龍蝦班尼迪自覺夠土豪feel,一於約埋喜歡龍蝦的朋友來試下。點左三款同樣用蛋、龍蝦整的菜色,三款感覺差不多,太多油,龍蝦半温不熱,水準一般,試過就算。

 

Lobster Benedict  Benedict 個底用crumpet,好濕。龍蝦啖啖肉但有點凍,夾落poach egg食都仲可以,但同炒蛋同食就唔得了。荷蘭汁都對辦。

IMG_1727.JPG

4 eggs omelet 朋友選蟹肉及龍蝦肉做配料,豪華版,但龍蝦同蟹感覺duplicate 左,而且微暖,Omelet多油,感覺膩滯

IMG_1728.JPG

Lobster scramble egg 龍蝦份量足,但蛋多油,沙津唔夠乾身,搞到碟菜有點水汪汪,水溝油,我最怕。

IMG_1729.JPG

Lobster Mac & cheese 呢個係全餐最好食的菜式,亦係好難整得唔好食的菜色🤣🤣

IMG_1730.JPG

avocado smoothie 朋友話好飲

IMG_1731.JPG

店鋪面積唔大,門口係seafood bar,晚上應該會變身酒吧

IMG_1733.JPG

店內有點焗促,喺酒吧內的開放式廚房抽風唔夠,油煙味困住左。

IMG_1734.JPG

IMG_1735.JPG

餐廳設計以海洋為主題,餐具都係海洋生物,好可愛。

 

IMG_1736.JPG

IMG_1737.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()