IMG_9672.JPG

8/2020光顧

兩夫妻經營家庭式小店,供應一般西餐,賣點係不加味精,做得幾有心機,味道唔錯,小清新擺盤。雖然未去到特登去試的級別。但總係想支持下呢糕有心小店,記得要訂位。疫情期間,小店仲有好多食物包出售,住喺附近的朋友不妨一試。

 

午餐包餐湯、主菜及飲品。蔬菜牛肉湯,幾甜

 

IMG_9667.JPG

 

北海道帶子意大利飯 飯粒有咬口,唔會水汪汪,剛剛好,加人洋蔥枝豆,味道濃淡適中。帶子可以煎更加嫩,不過都唔錯了。

 

IMG_9668.JPG

 

老闆娘推薦pina cotta 賣相幾靚幾精緻,有冰berry同士多啤梨果醬,味道唔太甜,不過質地稀,似食yogurt 

 

IMG_9670.JPG

 

碟豆花檸檬蜜,自家漬檸檬,幾清甜,靚靚的特色飲品,隨套餐點,餐牌價加$20

 

IMG_9669.JPG

 

小店幾吊腳,喺斜路上的水街口,但幾有外國feel小小一間店,帶點田園風的裝飾,佈置温聲,睇得出係店主的心血。(想起從前的soulmateROOT......心傷。)

 

IMG_9673.JPG

IMG_9674.JPG

IMG_9675.JPG

IMG_9676.JPG

IMG_9677.JPG

IMG_9678.JPG

IMG_9679.JPG

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()