IMG_6553.JPG

4/2020光顧

 

又一間雞湯麵店。主打濃雞湯及魚湯湯底,又有重慶酸辣粉,多款小食,期間限定仲有日式豬扒飯台式排骨飯,廚師真係多才多藝。當晚試左招牌湯底及兩個小食,味道不俗,可以一試。附近勁多食店,粉麵小食選擇好多,競爭激烈,小店新開張,好多人貪新鮮,若要做落去,真係要keep住水準。

 

招牌花膠雞濃湯米線 花膠雞濃湯用小煲上,點住火保持温度熱辣辣我最喜歡,米線分開上。雞湯香濃,湯內花膠及雞一般,雞件細細但有肉,幾十蚊,交足貨了。

IMG_6545.JPG

成個米線倒落湯

IMG_6546.JPG

沙薑雞,好入味喎

IMG_6548.JPG

因為點左沙薑雞,所以另一碗米線我選雞湯花膠米線,但呢碗好明顯唔係雞湯,似魚湯,但點解話似?因為味道又唔似鱼湯,我問左呀姐,佢堅持話係雞湯,我又無謂拗,反正唔係難食

IMG_6547.JPG

炸豆腐 黃金磚般的炸豆腐,外表金黃內裡滑溜,不俗

IMG_6549.JPG

抗疫期間,有清潤涼茶送

IMG_6550.JPG

IMG_6551.JPG

餐牌選擇多,我成日諗,咁多款菜式,無論入貨及烹煮都唔容易,控制成本及出菜時間會有影響嗎?定係專心做好十幾樣食物更好?

IMG_6552.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()