IMG_4229.JPG

2/2020光顧

以名廚作招徠,疫情下的午市都滿座,新晉火紅餐廳。試左入門版午餐,四道菜,菜式為現代法國菜,食材大部份法國入口,用料矜貴。主廚生於南美,有意大利血統,加上於歐洲工作多年,所以創作多元化。餐廳氣氛輕鬆,菜式擺碟簡單,食味唔複雜。不過分量的式,唔飽肚。餐廳提供4 course 6 course,餐牌好在唔使揀,食4 course 只提供菜式後面有星的。6 course 就食哂全個menu。餐單內有煎鵝肝,無論食4 course 6 course都要加錢。 開業時只有6 course$560,真抵食。可能生意太好,即加價。

IMG_4216.JPG

侍酒師介紹呢支白酒,話有富士蘋果味。聞落係帶點蘋果味,但飲落唔覺。我唔識寫酒,總之係味道ok

IMG_4217.JPG

Amuse bouche 脆片上放上西班牙紅蝦刺身,唔知係咪被脆片的濃味蓋過左紅蝦的鮮味,紅蝦無想像中鮮甜。

IMG_4218.JPG

法蘭西蘿蔔碟 幾款法蘭西蘿蔔不同切法,拼出個蘿蔔拼盤,我覺得自己似隻白免。不過加左沙甸魚粒有點畫龍點睛的效果。

IMG_4219.JPG

自家制的sourdough ,餐廳的簽名菜,聲稱用三種藜麥做,外皮香脆,內𥚃柔軟,配上全手工製的橄欖油,橄欖油醇厚,係幾好食。但又唔會好到驚為天人,無雜誌介紹講得咁厲害,可能我唔識欣賞。

IMG_4220.JPG

Monkfish 侍應先將條「因為時間關係,已預先做好」的monkfish呈上,介紹大廚的煮法,大概係好多工序,又焗又攤,攤完再焗。講完一輪就攞番入去。等我以為會成條食咁勁。

IMG_4221.JPG

實際係Monkfish切件再上碟。肉質juicy 幼滑得來又有靭度,配上類似Pesto混合咖喱的醬汁,較杰身的醬汁配合有靭度的魚肉,幾夾。旁邊的長蔥食味好清香。

IMG_4222.JPG

blonde D'aquitaine 侍應介紹係法國白皮牛,好矜貴,但我食唔出有乜特別,仲覺得有點鞋口,我真係唔識食。

IMG_4223.JPG

朋友唔食牛,大廚為佢準備正煎黃花魚,魚味濃,讚

IMG_4224.JPG

甜品幾有趣 朱古力糯粒磁皮蓋住 rosemary 味雪糕,雪糕下係朱古力脆脆配橄欖油,未試過甜品會配橄欖油,但完全無違和感,幾特別

IMG_4225.JPG

IMG_4226.JPG

馬卡龍太甜

IMG_4227.JPG

咖啡一般

IMG_4228.JPG

餐廳地方細細,設有chef table ,可以睇住大廚煮食,好受歡迎

IMG_4230.JPG

IMG_4231.JPG

IMG_4232.JPG

IMG_4233.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()