IMG_3585.JPG

2/2020光顧

中環安蘭街18號食厦名店匯聚,今次又係食西餐。午餐包頭盤、主菜及甜品或咖啡,睇清楚係「或」,若要甜品及咖啡,要加錢。菜式配搭有特色,味道不俗但唔突出。聽講餐廳的招牌菜係gnocchi,但我今次無食,希望日後有機會試下。

 

同酒友聚餐,可以飲番杯

IMG_3576.JPG

麵包

IMG_3577.JPG

牛油香濃好味

IMG_3578.JPG

椰菜花湯 朋友的選擇

IMG_3579.JPG

鴨心沙律 𠄘我睇d唔睇d的性格,以為係鴨肉沙律,上枱時至知係鴨心,真係未食過,但我係喜歡嘗試未食過的食物,所以有驚喜。鴨心口感柔軟,帶點內臟特有的膻味,配合桃及山羊cheese dressing,幾好味。配菜endive 新鮮爽脆。

IMG_3580.JPG

煎魚 朋友的選擇。試左少少,魚皮香,魚有魚味,配菜crushed potato 幾好味

IMG_3581.JPG

焗兔仔腳 又食鴨心,又食兔仔,兩樣食材都未試過,好似野人咁。我未食過兔肉,感覺怪怪的,但知道歐洲食兔肉好普遍,加上食友都食過,見佢仍然正常,所以放心試😜兔肉肉質柔軟嫩滑但無乜肉味,包上麵包糠焗增加質感,味道就靠sauce搭夠。配菜出色,有抓飯墊底,烤青瓜同雞油菌菇,帶點點中東feel

IMG_3582.JPG

千層酥配雪糕 上枱至知係簡化版千層酥。焦糖薄片酥皮夾住香濃榛子cream,配朱古力雪糕,唔錯

IMG_3583.JPG

反正都要飲咖啡,食友提議喺度喺度飲埋,每杯盛惠$50大洋,我點肥威朋友要千奴,味道一般。

IMG_3584.JPG

餐廳在商厦3樓,地方細細,坐位算密,坐滿人可能有點迫

IMG_3586.JPG

 

IMG_3587.JPG

 

IMG_3588.JPG

開放式廚房,廚師們好友善,行過都打招呼

IMG_3589.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()