IMG_3153.JPG

1/2020光顧

小店選擇多,製作認真,味道不俗,若排隊時間少於15分鐘可接受,唔好用以前食車仔麵的價值觀去食,以食日本拉麵的心情就會平衡點🤣🤣

網紅車仔麵店,出名在食物好,更出名係好多告示,去到睇到都幾好笑。從不長他人志氣,總覺得香港的雲吞麵、車仔麵係好嘢,絶對不比日本拉麵,越南牛河輸蝕。要做一碗好的車仔麵,唔會容易過拉麵 : 豬腸要洗得乾淨,豬皮要炆得腍,咖哩汁要香,魚旦要彈牙......N咁多樣餸,事前準備功夫都夠攞命,仲要有好多花款,湯底、麵底、汁都好多款,仲有小食,真係要香港人咁靈活心多至做得到。離開時又見排長龍。論食物我係會回頭,但若要咁排隊發夢法又另當別論。

 

小店地方迫夾,又成日排長龍,我估都未必有可能再來,所以點到有今生無來世咁 : 番茄薯仔湯米粉底,豬腸,泰國魚餅再加份花甲,滿滿的一碗。湯底香濃無味精,花甲肉厚鮮甜,豬腸入味,魚餅有咬口,食得出的心機。

IMG_3143.JPG

對家的蘿蔔豬腸及煎蛋(🙄)加咖哩汁,蘿蔔夠腍又入味,其他無興趣,我一向最怕pat

IMG_3144.JPG

黑白雞翼 其實係芝士加黑芝麻,即叫即燒,幾香,雞翼一隻

IMG_3145.JPG

西洋菜加腩汁

IMG_3146.JPG

蜜汁叉燒串 招牌菜,又點下,幾好味但唔覺突出。

IMG_3147.JPG

糖心蛋入味,蛋黃呈啫喱狀👍🏻

IMG_3148.JPG

落單後問對家 你估係咪真係好味?

對家 食成兩舊水車仔麵,應該唔會唔好味

😅😅😅

IMG_3149.JPG

店內外都好多告未,不過我用餐期間只見老闆默默做,無出過聲。我又唔覺得老闆串,應該係人怕出名豬怕肥,出左名後多人幫襯,要知道如今顧客要求極高,無論比任何價錢都要有五星級享受,老闆應該受左唔少閒氣至會寫咁多。

IMG_3150.JPG

IMG_3151.JPG

IMG_3152.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()