close

IMG_2027.JPG

12/2019光顧

 

上等人茶室,平民菜式高級化。裝修帶點懷舊感,餐牌上食物中西合璧,點心、炒飯、牛扒,乜都有d,點左一份套餐一份海南雞飯,食物質素ok,服務好好,價錢當然有番咁上下,不過反而套餐價錢合理,可以考慮試下。喺酒店食飯係一個pakage,除左食物,仲包埋服務同環境,餐廳所在的Rosewood酒店,環境高尚典雅,太后同我都好喜歡,太后仲主動要求影相,無幾何,可以一試的餐廳。

 

餐廳的海南雞飯口碑不俗,我又點一份試下,圓肉杞子雞湯,湯頭清,夠熱,但欠雞味。油飯香夾熱,份量足,幾好。

IMG_2012.JPG

海南雞賣相不俗,點餐時,侍應貼心地問要選雞髀定雞胸,我選雞脾。雞肉結實,無皮下脂肪,但雞味淡,淨食無乜味,點左醬就好食。

IMG_2013.JPG

三款蘸醬味道濃郁,有水準👍🏻

 
IMG_2014.JPG
 
太后多心,我點個套餐比佢,等佢可以食多幾
 
IMG_2016.JPG
 
IMG_2015.JPG

 

中式烤鴨沙律配芝麻醬 好少見的沙律組合,烤鴨味濃,配芝麻醬味道更濃,太后讚好

 
IMG_2018.JPG
 
松茸菜膽燉雞湯 碗湯平實地用碗,唔用盅上。湯頭清甜,松茸味香
 
IMG_2019.JPG

香煎大蝦配意大利扁麵 Linguine 有咬口,sauce帶濃濃蝦味,可惜大蝦肉有點腍,感覺欠新鮮,整碟麵打折扣。用餐後,侍應循例問下意見,我又循例反映下隻蝦麻麻,講完就算。估唔到過兩日餐廳send左個email來道歉,話下次會改善,好認真。可惜無提供coupon比我下次消費🤪

IMG_2020.JPG
 
柚子芝士樹頭蛋糕 跟近日大紅的The Butterfly Room同一個餅房出品。白色忌廉下係海綿蛋糕,柚子custard 帶酸,整體唔突出
 
IMG_2021.JPG
 
咖啡香濃
 
IMG_2022.JPG
 
進入餐廳内係一個黑白色偏廳,感覺retro ,帶點型格
 
IMG_2024.JPG
 
IMG_2025.JPG
 
茶藝counter
 
IMG_2026.JPG
 
進入内廳,一樣的retro風格,但轉為暖色
 
IMG_2027.JPG
 
似六十年代的卡座
 
IMG_2028.JPG
 
唔明點解係開放式廚房,似buffet枱,可能有機會做buffet
 
IMG_2029.JPG
 
介紹下酒店二樓的環境。餐廳外的聖誕樹好高貴。
 
IMG_2039.JPG
 

餐廳入口,入面分三部份,分別係Holt’s cafeButterfly cafe ,餅店及禮品店。整體設計有藝術感,用好多鏡面,以鏡面反射燈光,感覺bling bling,低調高貴。

 

IMG_2030.JPG
 
售賣茶具及小食的貨架在牆的兩邊。
 
IMG_2031.JPG
 
當然係款款精品,我連價錢都懶得睇,因為一定唔會買
 
IMG_2032.JPG
 
IMG_2033.JPG
 
城中high tea 熱點點 : The Butterfly Room,我對低茶無興趣,路過參觀塲地,佈置優雅但唔吸引。
 
IMG_2034.JPG
 
IMG_2035.JPG
 
洗手間都好靚
 
IMG_2036.JPG
 
酒店lobby的聖誕擺設,簡潔高雅,like
 
IMG_2037.JPG
 

通往商塲的電梯大堂。我來的時候由酒店入,電梯同呢架唔同,因為酒店内的電梯居然有四盞法國名牌Saint-Louis的水晶壁燈!電梯佈置都咁一絲不苟,我真係好有興趣知道酒店的房間有幾豪華

 
IMG_2038.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()