IMG_1102.JPG

 

按摩係曼谷旅遊的重頭戲,當然要晚晚做。不過我對spa的興趣唔大,所以只安排一日做spa,其餘就喺酒店附近做泰式按摩就算。按摩店我主將乾淨就得,當然要見到有客幫襯,其他就唔係我控制範圍,因為按摩好講運氣,而且各家店師傅的按摩手法及次序都有點不同,好唔好就要講彩數。至於spa我就會更著重環境及睇comment,今次去的spa店之前已去過,幾年後再來,水準仍然keep到。原本仲安排左喺另一間spa店做aroma massage,點知犯左低級錯誤,約錯時間,否則就可以頭兩日做 Thai massage 鬆筋骨,之後兩日做aroma massage 放鬆肌肉了。

 

先講Coran Boutique Spa。中價 boutique spa ,唔係大型名店,無豪華裝修,感覺平實naturalSpa之前喺Ekkamai 區,好多日本人幫襯,今年搬左來Nana。充滿熱帶氣息的平房,令人放鬆心情。

 

IMG_1103.JPG

 

樓下係reception,走廊洗手間,貓咪等緊

 

IMG_1104.JPG

 

清雅的reception waiting area 

 

IMG_1105.JPG

 

IMG_1106.JPG

所做的treatment 已於網上訂左,來到坐低飲完茶,填完所需服務的問卷就選按摩油。spa都幾full,記得網上預約,另外網上揀treatment 有折。我選左個treatment hair massage, body scrub 70 mins aroma massage,盛惠2800 bts

IMG_1107.JPG

 

spa 房間在樓上

 

IMG_1108.JPG

 

IMG_1109.JPG

spa 房,一般spa房間,清簡無雕花。我選左個treatment hair massage, body scrub 70 mins aroma massage,盛惠2800 bts ,整套服務舒適,不過hair massage 用椰子油,我洗左兩日至退到油膩感。另外做完hair mask 後無預時間比我吹頭(定係原本有?我唔好意思要師傅在外等咁耐) 結果我係咁2吹下個頭就繼續做按摩,要知老人家好易有頭風冷親嘛

 

IMG_1110.JPG

 

就算有朋友同行,都可以選擇自己一個人一間房

 

IMG_1111.JPG

衛浴佈置簡單,自家生產的沐浴洗頭用品質素一般

IMG_1112.JPG

 

IMG_1113.JPG

 

贈送小禮物,又多個唔等洗嘢

 

IMG_1114.JPG

 

spa 店有督督接送去BTSPhloen Chit

 

IMG_1115.JPG

 

Chaysiri Massage @Thong lo ,一間在酒店附近的店,見佢一條街上有兩間,又多人幫襯,感覺ok就試下。地方乾淨,不過兩位技師一個得一個唔得,而且按摩手法同次序都同我以前按的有出入,呢度先按背,又無乜點按手。最重要一樣係 : 其他嘢可以揾後生女,按摩都係揾番大媽好。

 

IMG_1116.JPG

 

其實價錢間間差不多

 

IMG_1117.JPG

 

Remedy Massage Bangkok@Thong lo ,另一間在酒店附近的店,店面顏值比之前一間好,地方及服務都好d。按摩的手勢及次序都同以前試過的一樣,感覺較正宗。

 

IMG_1118.JPG

 

地方感覺乾淨,我對比較平價的按摩店要求唔高,唔好有陣味,唔好搞到我身㾗就得。

 

IMG_1119.JPG

 

IMG_1120.JPG

 

同場加影未有幫襯的Mandarine Ginger Spa.....個門面。一塲去到,唔蝕底都要影下。

 

IMG_1121.JPG

IMG_1122.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()