IMG_0873.JPG

11/2019光顧

 

法蘭西著名牛角包,次次經過都大排長龍,我唔想排,一直未試,不過之前市面淡靜,出到去真係無人,結果包場慢慢食,仲可以同餐廳經理傾下偈。餐廳好大投資,分四個區域 : cafe、餐廳、麵包店及烘焙店。招牌牛角包好食,但原來sourdough 更出色,至於餐廳本身的晚餐食物選擇少,味道一般,我同經理吹水,以當晚的餐點質素,同價錢不成正比,喺場内的競爭力似乎唔高,而且餐廳佔地大,在商言商,盈利都幾有壓力。經理亦老實話廚房有變動,已積極改善餐單,短期内會有改善,希望餐廳可以渡過寒冬吧。

 

至於cafe 其實只係喺food court 一角放幾張枱椅,建議不如直接坐在餐廳内order 牛角包及咖啡,雖然收加一,但就坐得舒服。牛角包有多款口味,半小時出爐一次,若唔趕時間,可以order 定,麵包一出爐,侍應就會送過來,唔錯㗎。

 

一入餐廳門口就見到麵包店靈魂人物......poster😜

IMG_0860.JPG

一盤熱辣辣的綠茶味牛角包

IMG_0861.JPG

綠茶味牛角包 牛角包外皮較脆較實,唔油膩,咬落亦唔會散哂,經理話店內的牛角包比一般牛角多4層,我點會食得出?不過内層的蜂巢充滿空氣感,咬落鬆軟,似陣風,牛油味唔太重,我好喜歡。稍嫌無乜綠茶味

IMG_0862.JPG

IMG_0863.JPG

Raspberry Cloud Croissant 香港限定,只係喺牛角包上加上cream,感覺似甜品。

IMG_0864.JPG

隔個星期又去食almond croissant 包面鋪滿香脆的杏仁片,内𥚃的一層杏仁cream香得來唔會極甜,整個包充滿杏仁香,配咖啡好適合。肥威香濃度不俗,行過見到麵包店大排長龍,我就悠閑地坐低慢慢嘆,真好

IMG_0865.JPG

IMG_0866.JPG

晚飯當晚,經理好得閒,介紹埋個蘋果批比我,話係用新鮮蘋果蓉做饀,我對蘋果批無興趣,但都影張相,各位有興趣可以試下。

IMG_0867.JPG

其實我都難逃排隊命運,因為之前來晚餐時,食過sourdough 覺得好好食,麵包外脆内煙靭,我買回公司做早餐,雖然隔夜,但仍然保留麵包味,外皮仍脆口,好多麵包的皮放耐左會硬。

IMG_0868.JPG

就係晚餐時食左呢兩片sourdough餐包,令我一試愛上

IMG_0869.JPG

洋蔥湯 大量洋蔥的濃郁湯頭,加上濃濃的芝士,好味

IMG_0870.JPG

Fish Fillet in Provencal Sauce 賣相唔吸引,魚肉鞋,燉菜都唔好食

IMG_0871.JPG

青醬pasta 手造pasta 有咬口,味道偏淡

IMG_0872.JPG

餐廳面積大,當晚晚市包場

IMG_0874.JPG

IMG_0875.JPG

 

餐廳旁邊係麵包店,行過陣陣麵包香。餐廳對面係cake shop,角落係cafe,忘記影相

IMG_0876.JPG

麵包店對面係烘焙店

IMG_0877.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()